خبر فوری

 
 
پاکستان خواهان باقی ماندن آمریکا در افغانستان تا برقراری امنیت کامل
کد خبر :1550430816

21:26 1397/07/24


برچسب ها : ارتش, آمریکا, پاکستان, تروریست, دانشگاہ, لندن,

سنخگوی ارتش پاکستان ژنرال آصف غفور اظهار داشت پاکستان برای برقراری امنیت در منطقه قربانی های زیادی داده است


 

پاکستان خواهان باقی ماندن آمریکا در افغانستان تا برقراری امنیت کامل

 

 

لندن به گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز سنخگوی ارتش پاکستان ژنرال آصف غفور اظهار داشت پاکستان برای برقراری امنیت در منطقه قربانی های زیادی داده است برای امنیت در منطقه و پاکستان باید کشور افغانستان از امنیت کامل برخوردار باشد۔

 

 

سخنگوی ارتش پاکستان در دانشگاه وارک لندن به سخنرانی پرداخت وی اظهار داشت شکست القائده در جهان بدون کمک پاکستان محال بود دنیا باید از پاکستان در زمینه شکست تروریزم قدر دانی و تشکر کند۔

 

 

ژنرال آصف غفور اظهار داشت امنیت پاکستان و افغانستان بر یک دیگر موقوف است پاکستان خواهان برقراری امنیت کامل در افغانستان میباشد۔

 

 

رئیس کل روابط عمومی ارتش پاکستان افزود اقدامات ارتش پاسکتان باعث نابودی تروریست ها شده است همچنین کسانی که به ملاله یوسف زئی حمله کردند دشمنان علم بودند۔

 

 

ژنرال آصف غفور در جواب یک سوالی برای پیشرفت پاکتان باید معیار های علمی را افزایش داد و همچنین اختیارات کامل به جوان ها داده شود۔

 

 

وی اظهار داشت در حال حاضر بیش از ۵۰۰ جوان از اکادمی های نظامی پاکستان فارغ تحصیل شده اند و همچنین دو برابر این تعداد افراد در مدرسه های نظامی و اداره ها مشغول تحصیل می باشند

 

وی اظهار داشت پاکستان فقط برای مسلمانان نیست اقلیت های غیر مسلمان هم در پاکستان حق شهروندی دارند و ارتش پاکستان نماد امنیت و سالمیت پاکستان می باشد۔ بعضی از افراد سعی کردند که چهره پاکستان را در دنیا مذموم نشان بدهند ولی این افراد نمیدانند که بیش ۲۰۰ ملیون نفر در پاکستان بدون تفرقه های مذهبی با هم زندگی میکنند۔

 

 

وی افزود جوان های پاکستان با استعداد و متحرک می باشند وی افزود که بیش از ۵۰ هزار شهروندان پاکستانی درآمریکا و کشورهای دیگر مشغول فرائض می باشند۔

 

 

وی جوان های پاکستانی خواست که بعد اتمام درس به پاکستان برگردند و برای کشورشان خدمات انجام بدهند۔ همچنین دولت پاکستان  هم موظف است که برای جوان ها امکانات بیشتری را ارائه بدهد۔

 

 

 

ارسال نظر

 
1