خبر فوری

 
 
پاکستان خواستار کمک آمریکا جهت احیای اقتصاد آشفته خود
کد خبر :1970977686

13:34 1401/04/31


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, پاکستان و آمریکا, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, سخنگوی وزارت امور خارجه, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, ند پرایس, همکاری اقتصادی, واشنگتن, وندی شرمن,

طارق فاطمی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در دیدار با وندی شرمن قائم مقام وزارت خارجه آمریکا، گفت: اسلام آباد، واشنگتن را شریک کلیدی در تلاش برای احیای اقتصاد آشفته پاکستان می داند.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| طارق فاطمی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در دیدار با وندی شرمن قائم مقام وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه پاکستان، آمریکا را به منظور احیای اقتصاد مملو از مشکلات خود به نگاه یک شریک مهم می نگرد، گفت: پاکستان خواستار روابطی برپایه برابری، همکاری دوجانبه و مبتنی بر منافع مشترک و روابطی خوشایند با آمریکا است.

وی با بیان اینکه پاکستان یک کشور مهم در زمینه صلح منطقه ای، گسترش امنیت و رفاه می باشد، تصریح داشت که پیشبرد روابط دوجانبه، به نفع دوکشور خواهد بود. طارق فاطمی به وندی شرمن گفت که اسلام آباد، واشنگتن را شریک کلیدی در تلاش برای احیای اقتصاد آشفته پاکستان می داند.  

او در ادامه بیانات خود تقویت همکاری های دوجانبه در بخش های تجارت، سرمایه گذاری، کشاورزی، نساجی و فناوری اطلاعات با ایالات متحده آمریکا را تمایل پاکستان عنوان کرد و ضمن تاکید بر این مسئله، گفت: این اولویت پاکستان نیز است.

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که وندی شرمن هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک بین آمریکا و پاکستان را گرامی داشت و براهداف مشترک ما برای تقویت روابط میان دوکشور از طریق پیشبرد روابط اقتصادی و تجاری و همکاری های بهداشتی تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1