خبر فوری

 
پاکستان خواستار افزایش صادرات با قطر
کد خبر :800145582

18:53 1397/12/06


برچسب ها : پاکستان, تجارت, صادرات, قطر,

دکتر عارف علوی امروز ( دوشنبه) طی دیدار با رئیس نیروی دریایی قطر " عبدالله بن حسن السلیطی" ابراز داشت که پاکستان خواستار افزایش صادرات با قطر است .


 

به گزارش راز نیوز، دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان با اشاره به وجود زمینه های بسیار برای سرمایه گذاران خارجی در پاکستان، از سرمایه گذاران قطری خواستار سرمایه گذاری در بخش توریست و دیگر زمینه ها در پاکستان شد.

دکتر عارف علوی امروز ( دوشنبه) طی دیدار با رئیس نیروی دریایی قطر " عبدالله بن حسن السلیطی" این سخنان را ابراز داشت و افزود : پاکستان خواستار افزایش صادرات در زمینه های ساخت و ساز و مهندسی ، دارو، تجهیزات پزشکی، لوازم ورزشی و لباس به قطر نیز است. وی با تاکید بر لزوم گسترش روابط نظامی نیروهای دو طرف ، از شرکت جدی نیروهای دریایی قطر در رزمایش نیز تشکر کرد.

همچنین عارف علوی، اقدامات تسهیل صدور ویزا برای شهروندان پاکستانی توسط قطر و درخواست صد هزار نیروی کاری از پاکستان را قابل تحسین خوانده و قدردانی کرد. گفتنی است قبل از این، دکتر عارف علوی نشان افتخاری "هلال" نظامی را به رئیس نیروی دریایی قطر در مراسم خصوصی کاخ ریاست جمهوری اهدا کرد.
رئیس نیروی دریایی قطر نیز با ابراز تشکر از دولت و رئیس جمهور پاکستان بابت اهدای نشان افتخاری هلال نظامی از گسترش بیش از پیش روابط نیروهای نظامی دوطرف ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظر

 
1