خبر فوری

 
 
پاکستان حمله تروریستی در مقابل سفارت روسیه در کابل را محکوم کرد
کد خبر :1168525631

12:07 1401/06/15


برچسب ها : افغانستان و روسیه, انفجار انتحاری, حمله تروریستی, داعش خراسان, داعش در افغانستان, دولت اسلامی عراق و شام, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, سفارت روسیه, وزارت امور خارجه پاکستان, کابل,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی روز گذشته در مقابل سفارت روسیه در کابل پایتخت افغانستان را به شدت محکوم نمود و بر لزوم مقابله با تروریسم تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی روز گذشته در مقابل سفارت روسیه در کابل پایتخت افغانستان را به شدت محکوم نمود و بر لزوم مقابله با تروریسم تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: پاکستان حمله بزدلانه انتحاری در مقابل سفارت فدراسیون روسیه در کابل که منجر به جان باختن شماری از دیپلمات‌های روسی و شهروندان افغان شد را به شدت محکوم می‌کند.

وی افزود: حمله به نمایندگی دیپلماتیک باعث نگرانی عمیق ماست و ما به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت و ملت پاکستان مراتب همبستگی عمیق خود با دولت فدراسیون روسیه را ابراز می‌دارد و به تمامی اعضای خانواده جان باختگان این حادثه تروریستی تسلیت گفته و برای مجروحان آرزوی بهبودی فوری را مسئلت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تأکید کرد: پاکستان هرگونه اقدام تروریستی را محکوم و بر عزم خود برای مقابله با تروریسم تأکید می‌کند.

لازم به ذکر است در نتیجه انفجار در مقابل سفارت روسیه در کابل افغانستان دست‌کم  ۲۵ نفر کشته و زخمی شدند. یک منبع آگاه در سفارت روسیه نیز از کشته شدن دو عضو هیئت دیپلماتیک روسیه در کابل در نتیجه این انفجار خبر داد.

ارسال نظر

 
1