خبر فوری

 
 
پاکستان حمله به نفتکش خارجی در جده را محکوم کرد
کد خبر :1130476793

10:47 1399/09/25


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, جده, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان با محکوم نمودن حمله به یک نفتکش حامل پرچم سنگاپور در بندر جده عربستان سعودی این اقدام را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه خواند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان با محکوم نمودن حمله به یک نفتکش حامل پرچم سنگاپور در بندر جده عربستان سعودی این اقدام را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه خواند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به هدف قرار گرفتن نفتکش حامل پرچم سنگاپور موسوم به «بی دبلیو راین» ضمن محکوم نمودن حمله مذکور آن را تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه عنوان نمود.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد پاکستان همواره به حمایت های خود از عربستان سعودی ادامه خواهد داد و در کنار این کشور حضور خواهد داشت، وی همچنین از عاملان این حمله خواستار توقف فوری اینگونه حملات شد.

لازم به ذکر است در نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه یک نفتکش حامل پرچم سنگاپور به نام «بی دبلیو راین» (BW Rhine) متعلق به شرکت کشتیرانی هفنیا مورد اصابت یک شی خارجی قرار گرفته که این امر منجر به انفجار و آتش‌سوزی شده است.

این نفتکش ۲۲ سرنشین داشته است، مسئولان این شرکت کشتیرانی گفته‌اند که سرنشینان این نفتکش موفق به خاموش کردن آتش شده‌اند و در این حادثه آسیبی به کسی وارد نشده است.

ارسال نظر

 
1