خبر فوری

 
 
پاکستان بار دیگر حمله مجاهدان حوثی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی در جیزان را محکوم نمود
کد خبر :1113571266

11:18 1400/01/07


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و یمن, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, مجاهدان حوثی,

پاکستان در راستای ادامه سیاست های متناقض خود در قبال امنیت منطقه حمله مجاهدان حوثی یمن به پایانه توزیع فرآورده های نفتی در منطقه جیزان عربستان سعودی را به شدت محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان در راستای ادامه سیاست های متناقض خود در قبال امنیت منطقه حمله مجاهدان حوثی یمن به پایانه توزیع فرآورده های نفتی در منطقه جیزان عربستان سعودی را به شدت محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان روز گذشته طی سخنانی در نشست خبری خود با ابراز بی توجهی به حملات وحشیانه عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع یمن، حمله مجاهدان حوثی یمن به تاسیسات نفتی عربستان سعودی را معادل گسترش تروریسم، خشونت و ترس در منطقه عنوان نمود.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام نمود: انجام اینگونه حملات نه تنها باعث گسترش خشونت و تروریسم در منطقه می گردد بلکه فعالیت های تجاری را نیز دچار اختلال می کند، اقدامی که هیچگاه از سوی اسلام آباد مورد حمایت قرار نخواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان افزود: پاکستان حمایت همه جانبه خود را از کشور دوست و برادر عربستان سعودی در قبال هرگونه خطرات متوجه امنیت ملی و تمامیت ارضی این کشور اعلام می دارد.

ارسال نظر

 
1