خبر فوری

 
 
پاکستان انفجارهای تروریستی در بامیان افغانستان را محکوم کرد
کد خبر :373667897

15:37 1399/09/05


برچسب ها : انفجار بمب, پاکستان و افغانستان, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, محکوم کردن,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن شدید حوادث تروریستی در بامیان افغانستان، مراتب همدردی و همبستگی خود بازماندگان این حوادث را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن شدید حوادث تروریستی در بامیان افغانستان، مراتب همدردی و همبستگی خود بازماندگان این حوادث را ابراز داشت.
بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای، انفجارهای تروریستی روز گذشته در ولایت بامیان افغانستان را به شدت محکوم نمود و برای مجروحان این حوادث آرزوی بهبودی کامل نمود و جان باختن شمار قابل توجهی از شهروندان افغانی را تسلیت گفت.
وی در این پیام خود ابراز داشت: پاکستان این موضوع را با نگرامی مورد توجه قرار داده است که هرگاه برای پیشبرد روند صلح در افغانستان تلاش‌هایی صورت می‌گیرد، اقدامات تروریستی علیه مکان های عمومی و دستگاه‌های دولتی افزایش می‌یابد.
وی افزود: افزایش اقدامات تروریستی نشان دهنده تلاش برخی از عناصر معاند برای ضربه زدن به روند صلح افغانستان است، ما باید در مقابل مقاصد شوم قدرت‌های مخالف صلح در افغانستان هوشیار و آگاه باشیم.
وی در پایان با بیان اینکه پاکستان هرگونه اقدام تروریستی را محکوم می‌کند گفت: ما در این لحظات غم انگیز مراتب همدردی و همبستگی خود را با مردم افغانستان و تعهد خود را برای برپایی کامل صلح و ثبات در افغانستان را اعلام می‌داریم.

ارسال نظر

 
1