خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن شدید حملات انتحاری تروریستی روز گذشته در کابل، اظهار داشت که مطلع شده ایم در این حملات کودکان نیز جان باخته اند، پاکستان هرگونه تروریسم را محکوم می کند و با خانواده های قربانیان ابراز همدردی و برای افراد زخمی دعای بهبودی سریع را می کند.

شایان ذکر است ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان افغانستان ضمن محکوم کردن این حملات و بیان اینکه طالبان تیم ویژه ای برای تحقیقات در خصوص این انفجار ها تشکیل داده است و زمان انفجار ها مسئولیت امنیت محل حادثه برعهده نیروهای آمریکایی بود، افزود: امارت اسلامی به امنیت مردم خود توجه کامل دارد، با گروه های شیطانی به شدت مقابله خواهد شد. وی افزود: پس از انفجار های انجام شده در فرودگاه کابل نیز صدای انفجارهایی در کابل شنیده شده است که جای نگرانی نیست، زیرا این انفجار ها توسط نیروهای آمریکایی برای انهدام تجهیزاتشان بوده است.

ناگفته نماند درپی انفجارهای پیاپی روز گذشته مقابل درب اصلی فرودگاه حامد کرزئی در کابل، 13 نیروی آمریکایی به هلاکت رسیده و 73 تن از شهروندان افغان جان باخته اند. همچنین گفته می شود آمار افرا زخمی 140 نفر است. گروه تروریستی داعش مسئولیت یکی از این حملات را برعهده گرفته است درحالیکه براساس گزارش رسانه ها، تعداد انفجارها دو یا سه عدد بود.

ارسال نظر

 
1