خبر فوری

 
 
پاکستان انتشار محتوای اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) در بنگلور هند را محکوم کرد
کد خبر :126174301

09:55 1399/05/23


برچسب ها : اسلام هراسی, بنگلور, پیامبر اسلام, مسلمانان هند, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند در اسلام آباد مراتب اعتراض شدید خود را به انتشار محتوای اهانت آمیز در شهر بنگلور هند را به وی اعلام کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کمیساریای عالی هند در اسلام آباد مراتب اعتراض شدید خود را به انتشار محتوای اهانت آمیز در شهر بنگلور هند را به وی اعلام کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال انتشار محتوای اهانت آمیز در یکی از شبکه های اجتماعی توسط یکی از بستگان سیاستمدار هندی در شهر بنگلور مرکز ایالت کرناتک هند صدها تن از مسلمانان این شهر به تظاهرات علیه فرد موهن پرداختند.

وزارت امور خارجه پاکستان نیز در پی این اقدام کمیساریای عالی هند را فراخواند و ضمن محکوم نمودن این اقدام شنیع مراتب اعتراض شدید خود را به وی ابلاغ نمود.

طبق گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، این اقدام یک فرد افراط گرای هندو در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) احساسات میلیون ها مسلمان را جریحه دار کرده است، انتشار اینگونه محتوای ضد اسلامی نشان دهنده افزایش موج اسلام هراسی در هند و تلاش برای هدف قرار دادن اقلیت های مذهبی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه افزود: پلیس هند نیز با اعمال خشونت علیه تظاهرات کنندگان 3 تن از معترضین را به ضرب گلوله به قتل رساند، افزایش موج اختلافات مذهبی نتیجه سیاست های هندوگرایانه احزاب آر اس اس و بی جی پی است.

ارسال نظر

 
1