خبر فوری

 
 
پاکستان اخبار مربوط به فشارهای آمریکا برای به رسمیت شناختن اسرائیل را رد کرد
کد خبر :1035159685

10:30 1399/08/28


برچسب ها : به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان و آمریکا, پاکستان و اسرائیل, رژیم صهیونیستی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای خبرهای مبنی بر فشار آمریکا بر نخست وزیر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل را بی اساس خواند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای خبرهای مبنی بر فشار آمریکا بر نخست وزیر پاکستان برای به رسمیت شناختن اسرائیل را بی اساس خواند.
بر اساس جزئیات منتشر شده؛ سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه با رد اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر فشار دولت آمریکا بر نخست وزیر پاکستان برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونسیتی، آن را بدون اعتبار دانست.
سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان تأکید کرد: نخست وزیر صراحتا اعلام نموده است تا زمان ارائه راهکار منصفانه برای حل مسئله فلسطین، اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت و بر این نکته تأکید داشته است سیاست های پاکستان مبتنی بر نظریات قائد اعظم (بنیانگذار فقید پاکستان) می‌باشد.
وی با بیان اینکه پس از اظهارات صریح نخست وزیر پاکستان جای هیچگونه سوال و تفسیر به رأی وجود ندارد گفت: دولت پاکستان حامی فلسطین با اراضی پیش از سال 1967 میلادی با مرکزیت قدس می‌باشد؛ ما حامی راهکار دو حکومت مطابق با قطعنامه های سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی و قوانین بین‌المللی هستیم.

ارسال نظر

 
1