خبر فوری

 
پاسخ کوبنده موشکی یمن به جنایات جنگی عربستان سعودی
کد خبر :45171588

19:27 1397/10/08


برچسب ها : انصارالله, عربستان سعودی, یمن,

طبق گفته شبکه تلویزیونی المسیره، ارتش یمن با همکاری نیروهای بسیج مردمی این کشور در پاسخ تند موشکی خود به جنایات جنگی عربستان سعودی، پایگاه نظامی عاکفه در استان نجران را هدف بمباران خود قرار داد، که در پی این حمله، پایگاه نظامی به طور کامل نابود شده است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از سحر، طبق گفته شبکه تلویزیونی المسیره، ارتش یمن با همکاری نیروهای بسیج مردمی این کشور در پاسخ تند موشکی خود به جنایات جنگی عربستان سعودی، پایگاه نظامی عاکفه در استان نجران را هدف بمباران خود قرار داد، که در پی این حمله، پایگاه نظامی به طور کامل نابود شده است.

قابل ذکر است که ارتش یمن به همراه نیروهای بسیج مردمی در روز پنج شنبه نیز با انجام شبیخونی علیه عملیات ارتش متحده عربستان ، موجب هلاکت تعدادی از نظامیان این ارتش متحده شدند.
قابل ذکر است که ارتش یمن به همراه انصارالله موفق به عملیات موشکی علیه دسته نظامی ارتش عربستان سعودی در نزدیکی منطقه علب در استان عسیر شدند، که طی این حمله نیز تعداد زیادی از نظامیان عربستان سعودی به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

لازم به ذکر است که عربستان سعودی با در اختیار داشتن مزدوران نظامی از برخی کشورهای عربی و آفریقایی، از سال 2015 میلادی عملیات های نظامی علیه فقیر ترین کشور عربی، یعنی یمن آغاز کرده است، گفتنی است عربستان سعودی همچنین یمن را از راه های زمینی، هوایی و دریایی محاصره نیز کرده است که موجب کمبود شدید مواد ضروری اعم از خوراک، پوشاک و دارو شده است.

از طرفی برخی اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که کابینه دولت مردمی یمن با امضای توافقنامه ای به همراه رئیس جمهور مستعفی این کشور منصور هادی، دو طرف بر باز کردن برخی گذرگاه ها برای ارسال کمک های انسان دوستانه به یمن موافقت کرده اند.
طبق گزارش العالم، طی این توافقنامه اظهار داشته شده است که در مرحله ابتدایی تنها دو شاهراه الحدیده و صنعاء باز خواهند شد و پس از آن مسیرهای دیگر.

ارسال نظر

 
1