خبر فوری

 
پاسخ بچه گانه ی هند در مورد مسیر کرتارپور
کد خبر :1469272058

15:14 1397/11/04


اگر هند به خشونت های خود علیه پاکستان ادامه دهد ، دولت پاکستان هم سکوت نخواهد کرد.


اگر هند به خشونت های خود علیه پاکستان ادامه دهد ، دولت پاکستان هم سکوت نخواهد کرد.

اسلام آباد : هشدار سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان به هند مبنی بر این که اگر حرکتی علیه پاکستان انجام دهد ما هم بی جواب نخواهیم ماند.

دکتر فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت : ایجاد صلح در افغانستان مسولیت بسیار بزرگی است همچنین پاکستان و قطر از آمریکا در مذاکرات طالبان حمایت خواهند کرد.

دیدار ترامپ با عمران خان

دکتر فیصل افزود : لنزی گراهام سناتور آمریکایی خواستار دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با عمران خان نخست وزیر پاکستان شد اما تا کنون به دلیل این که این ملاقات بسیار حساس می باشد هیچ تاریخی برای این دیدار معین نشده است .

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : پاکستان خواهان آزادی و تبادل زندانیان از افغانستان می باشد . سیاست های پاکستان در مورد اسرائیل هیچ تغییری نکرده است همچنین در پاکستان گروه تروریستی داعش وحود ندارد.

 

 

پاسخ بچگانه ی هند در مورد مسیر کرتارپور

به گفته دکتر فیصل : نقض حقوق بشر توسط دولت هند در مرز کشمیر و استفاده سلاح های گرم ادامه دارد. دبیر کل سازمان ملل متحد همچنین درباره نقض حقوق بشر هند علیه کشمیر سخن گفت.

پاکستان برنامه توافقی مسیر کرتارپور را برای هند اعلام نمود و خواهان حضور مقامات برای مذاکرات در این باره شد اما هند در جواب به پاکستان گفت : پاکستان میتواند در دو تاریخی که ما مشخص کردیم به همراه مقامات خود برای مذاکرات در این مورد به هند سفر کند.

واکنش پاکستان به این جواب بسیار جدی خواهد بود که تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود : اگر هند به خشونت های خود علیه پاکستان ادامه دهد ، دولت پاکستان هم سکوت نخواهد کرد و همچنین اگر با صلح  و آشتی پیش آید ما هم با صلح پیش خواهیم رفت. ارتش پاکستان آمادگی کامل خود را علیه هند اعلام نموده است.

ارسال نظر

 
1