خبر فوری

 
پاراسو: استراتژی "مشارکت در آفریقا" روابط بین پاکستان و کشور های آفریقایی را تقویت می کند
کد خبر :212291197

16:00 1399/11/07


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و آفریقا, موسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد,

خانم پاراسو بنیانگذار و رئیس سازمان جوانان آفریقا طی سخنرانی در بخش افغانستان، آسیای میانه و آفریقای موسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد ISSI اظهار داشت که استراتژی "مشارکت در آفریقا" روابط بین پاکستان و کشور های آفریقایی را تقویت می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم پاراسو بنیانگذار و رئیس سازمان جوانان آفریقا طی سخنرانی در بخش افغانستان، آسیای میانه و آفریقای موسسه مطالعات استراتژیک اسلام آباد ISSI با بیان اینکه مردم قاره آفریقا مشتاق و بی تاب سفر به پاکستان هستند، اظهار داشت که اما مانع اصلی میان پاکستان و آقریقا زبان است که باید این مشکل برطرف شود. وی طی گفتگو درمورد اهمیت قاره آفریقا، گفت: این قاره فرصت های تجاری و سرمایه گذاری بی شماری را ارائه می دهد، زیرا بازار گسترده ای برای جمعیت های مختلف است که در 54 کشور گسترش یافته؛

وی در ادامه با بیان اینکه حضور هند و چین در آفریقا بسیار مستحکم است، گفت که متاسفانه پاکستان در این زمینه عقب افتاده است. وی ضمن ابراز خرسندی از استراتژی "مشارکت در آفریقا" پاکستان، این امر را باعث گسترش روابط میان پاکستان و قاره آفریقا عنوان کرد و درمورد یک برنامه آموزش زبان فرانسه صحبت کرد که قصد دارد در آینده نزدیک برای کمک به شکاف ارتباطی بین مردم پاکستان و آفریقا راه اندازی کند.

ارسال نظر

 
1