خبر فوری

 
 
وندی شرمن: مذاکرات با پاکستان در زمینه تروریسم ادامه خواهند داشت
کد خبر :1953348511

16:35 1400/07/17


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, رسانه, گفتگو با خبرنگاران, مبارزه با تروریسم, معاون وزیر امور خارجه آمریکا, وندی شرمن,

وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا طی نشستی با گروهی از اصحاب رسانه در سفارت ایالات متحده در اسلام آباد، گفت: مذاکرات با پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم ادامه خواهند داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا طی نشستی با گروهی از اصحاب رسانه در سفارت ایالات متحده در اسلام آباد، با بیان اینکه مذاکرات و تلاش های واشنگتن با اسلام آباد در زمینه ضد تروریسم ادامه خواهند داشت، گفت: بی شک ما گفتگوی خود در زمینه مبارزه با تروریسم را ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد که آمریکا و پاکستان سابقه طولانی در همکاری های امنیتی دارند و همچنین روابط شخصی عمیق بین رهبران نظامی ما وجود دارد که هردو بخشی جدایی ناپذیر از تلاش ها ما برای مبارزه با تروریسم هستند. هرچند او در مورد انتظارات واشنگتن از اسلام آباد در زمینه مبارزه با تروریسم جزئیاتی بیان نکرد اما تاکید کرد که ایالات متحده مایل است اطمینان حاصل کند که "تروریسم در پاکستان، افغانستان یا هر کشوری در منطقه یا جهان وجود ندارد."

معاون وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه با بیان اینکه روابط عالی چند دهه ای میان پاکستان و آمریکا برقرار هستند و اینکه آمریکا به دنبال توسعه و پیشرفت افغانستان است، افزود: برای بهبودی اوضاع در افغانستان به فعالیت هایمان ادامه می دهیم . در این سفر مذاکرات در فضایی صمیمانه صورت گرفت، روابط پاکستان و آمریکا کاهش نیافته بلکه به مرور زمان بهبود می یابد. متوجه نگرانی های پاکستان هستیم، پاکستان از چند دهه میزبان پناهجویان افغانستانی است.

ارسال نظر

 
1