خبر فوری

 
 
ولیعهد عربستان : پاکستان تا سال 2030 یکی از قدرت های اقتصادی خواهد بود
کد خبر :2073446885

21:56 1397/11/29


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, عربستان سعودی, ولیعهد,

بن سلمان : پاکستان تا سال 2030 یکی از دو اقتصاد برتر جهان خواهد بود.


 

 

به گزارش راز نیوز، ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان ابراز داشت که پاکستان تا سال 2030 یکی از قدرتمندترین اقتصاد های جهان را خواهد داشت. پاکستان یکی از دو اقتصاد برتر جهان خواهد بود. در سال 2030 چین به عنوان رتبه نخست و هند رتبه 3 اقتصاد جهان را خواهند داشت.
 
اعلامیه مشترک 
 
گفتنی است طی سفر دو روزه محمد بن سلمان به پاکستان در اعلامیه مشترک این سفر آمده است که دو کشور برای گسترش روابط در زمینه های : اقتصاد، تجارت، سرمایه گذاری، استحکام روابط اقتصادی، ادامه جنگ علیه تروریسم همکاری خواهند کرد. همچنین دو کشور جنایات علیه مسلمانان در جهان را محکوم و برای همکاری در زمینه صلح افغانستان تفاهم کردند. دو کشور تصمیم به برپایی شورای عالی هماهنگی مشترک را نیز اتخاذ کردند. در پاکستان انجام سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری از سوی عربستان سعودی موجب ارتقاء روابط دو طرف خواهد شد. ابراز اطمینان عربستان سعودی برای همکاری در زمینه تبدیل پاکستان به کشوری برپایه های اسلامی، اجتماعی و تاریخی تحت رهبری عمران خان ، از نکات مهم این اعلامیه هستند .
 
بن سلمان : رهبران حزب مسلم لیگ (ن) در دل من جای دارند
 
محمد بن سلمان در دیدار با هیئت مجلس سنای پاکستان ابراز داشت که ، شهباز شریف و نواز شریف ( رهبران حزب مسلم لیگ ن) در دل من جای دارند و روابط با ایشان، روابطی دیرینه هستند. صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان ابراز داشت در سفر بعدی بن سلمان به پاکستان از وی دعوت خواهیم کرد تا در مجلس نیز سخنرانی کند. نمایندگان حزب مسلم لیگ ن نیز پیام رهبران این حزب با عنوان خوش آمدید و آرزوی بهترین ها برای بن سلمان را به ولیعهد عربستان سعودی رساندند.

 

ارسال نظر

 
1