خبر فوری

 
وزیر کشور پاکستان: هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، مولانا فضل الرحمان مسیر بن بست را پیش گرفته است
کد خبر :812233981

10:44 1399/11/06


برچسب ها : احزاب اپوزیسیون پاکستان, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان,

وزیر کشور پاکستان در واکنش به اظهارات رهبران احزاب اپوزیسیون در خصوص تلاش دولت برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ابراز داشت: ما هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، مولانا فضل الرحمان مسیر بن بست را در پیش گرفته است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| وزیر کشور پاکستان در واکنش به اظهارات رهبران احزاب اپوزیسیون در خصوص تلاش دولت برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی ابراز داشت: ما هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، مولانا فضل الرحمان مسیر بن بست را در پیش گرفته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده،  شیخ رشید احمد وزیر کشور دولت فدرال پاکستان طی سخنانی در یک مراسم در شهر راولپندی با انتقاد از اتهام زنی رهبران احزاب اپوزیسیون علیه دولت حاکم هرگونه تصمیم دولت برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را رد کرد.

وزیر کشور پاکستان گفت: جنبش دموکراتیک پاکستان(احزاب اپوزیسیون) تاریخ برگزاری راهپیمایی خود را اعلام کنند ما از آن استقبال خواهیم کرد، بلاول بوتو حتی اگر صد مرتبه جنبش عدم اعتماد به دولت را راه اندازی نماید، عمران خان مدت 5 سال قانونی دولت خود را به اتمام خواهد رساند.

وی خطاب به احزاب اپوزیسیون خاطرنشان کرد: اقداماتی که عمران خان برای مسئله کشمیر در سطح جهانی انجام داد شما قادر به انجام آن نبودید، حزب مسلم لیگ ن و حزب مردم پاکستان مسائل خود را (با هیئت حاکمه) حل و فصل خواهند نمود اما من به فکر فضل الرحمان هستم زیرا وی مسیر بن بست و بی نتیجه را در پیش گرفته است.

وی در سخنانی طنز آمیز خطاب به مولانا فضل الرحمان گفت: من به ایشان می گویم که بگذارید طلبه های مدرسه به فراگیری علم مشغول باشند، ما با همکاری با یکدیگر تظاهرات مختلفی برای موضوع ختم نبوت، آزادی کشمیر و علیه اسرائیل برگزار خواهیم کرد.

شیخ رشید احمد افزود: شما در چهار موضوع ختم نبوت، ارتباط با یهود و مسئله کشمیر و اسرائیل به ما اتهام وارد کرده اید، تمام اهالی راولپندی عهد می ورزند که حتی اگر دنیا به نابودی برسد هیچگونه سازشی در خصوص این موضوعات نخواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: عمران خان همچنین در مورد انتخابات سنا به دیوان عالی کشور رفته است و می خواهد این انتخابات از طریق رای گیری آزاد انجام شود.

وی با اشاره به افزایش تورم و گرانی در پاکستان گفت: تورم افزایش یافته است زیرا فساد مالی دولتمردان اسبق باعث کاهش ذخایر ارزی و مالی کشور شده است، در گذشته توافقنامه هایی انجام شده است که ما را نسبت به افزایش هزینه های برق وادار نمود، خوشبختانه حواله های ارزی از خارج کشور باعث شده است اقتصاد کشور در وضعیت ثبات قرار بگیرد، ما همین امسال تورم و بیکاری را کنترل خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1