خبر فوری

 
 
وزیر کشور پاکستان: در خصوص گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان و داعش با طالبان در ارتباط هستیم
کد خبر :1651097389

14:53 1400/05/26


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پاکستان و طالبان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, شیخ رشید احمد, طالبان افغانستان, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در گفتگو با اصحاب رسانه در خصوص افغانستان، گفت: افراد گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان و داعش در بلندی های نورستان و منطقه نگار حضور دارند. در رابطه با این دو گروه با طالبان در ارتباط هستیم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه در خصوص مسائل افغانستان با بیان اینکه ما برای هرگونه اوضاع آمادگی داریم اما نمی توانم بیشتر از این به صورت شفاف چیزی بگویم، گفت: واردات و صادرات از مرزهای چمن و طورخم ادامه دارد و درحال حاضر مشکلی در مرزها در مورد مهاجران نداریم و نزد ما افرادی می آمدند که از اتحاد شمالی و دیگر قدرت ها ناراحت بودند.

وی افزود: صدور روادید به صورت 24 ساعته جریان دارد، افراد گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان و داعش در بلندی های نورستان و منطقه نگار حضور دارند. در رابطه با این دو گروه با طالبان در ارتباط هستیم. ما به صورت واضح به طالبان گفته ایم که نه ما مداخلت خواهیم کرد و نه از افغانستان مداخلتی باشد. تلاش بر این است تا به گروه ممنوعه تحریک طالبان پاکستان اجازه استفاده از سرزمین افغانستان علیه ما را ندهیم.

ارسال نظر

 
1