خبر فوری

 
وزیر کشور پاکستان: تلاش می شود تا پاکستان را در سطح بین المللی تحت فشار قرار دهند
کد خبر :1768275613

19:38 1400/04/05


برچسب ها : ایران, پاکستان و آمریکا, پاکستان و ایران, پاکستان و طالبان, پایگاه هوایی, حصار کشی مرز, حصارکشی, شیخ رشید احمد, طالبان افغانستان, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان اظهار داشت: عدم فراهم کردن پایگاه هوایی برای آمریکا توسط عمران خان تصمیم بزرگی بود، تلاش می شود تا در سطح بین المللی به پاکستان فشار وارد کنند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه در اسلام آباد پایتخت پاکستان، با تصمیم بزرگ خواندن اقدام عمران خان نخست وزیر پاکستان مبنی بر عدم فراهم کردن پایگاه هوایی به آمریکا جهت استفاده علیه افغانستان، گفت: این تصمیم بزرگ عمران خان است که گفت ما به آمریکا پایگاه هوایی جهت استفاده علیه افغانستان را نمی دهیم، اجازه نخواهیم داد از خاک پاکستان استفاده شود. تلاش می شود در سطح بین المللی به پاکستان فشار وارد آورند.

وی افزود: توقع ما از طالبان افغانستان این است تا به تحریک طالبان پاکستان یا دیگر چنین گروه ها اجازه اقدامی را نخواهند داد که به ضرر جان و مال مردم پاکستان باشد. 88% درصد از حصارکشی مرز مشترک با افغانستان انجام شده است و این عدد تا ماه آینده به 100% درصد خواهد رسید. در مرز مشترک با ایران نیز 46% درصد حصار کشی صورت گرفته که تا آخر سال جاری تکمیل می شود.

ارسال نظر

 
1