خبر فوری

 
وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان: خاتمه مواد مخدر می تواند نسل ها را از نابودی نجات دهد
کد خبر :1329902905

17:04 1399/11/07


برچسب ها : اعجاز احمد شاه, انگلیس, پاکستان, پاکستان و انگلیس, سازمان مبارزه با مواد مخدر, نماینده دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل, وزیر مبارزه با مواد مخدر,

عثمان احمد نماینده آژانس ملی جرایم انگلستان به همراه کریس هال افسر رابط از انگلستان با سرتیپ (بازنشسته) اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار و گفتگو انجام دادند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عثمان احمد نماینده آژانس ملی جرایم انگلستان به همراه کریس هال افسر رابط از انگلستان با سرتیپ (بازنشسته) اعجاز احمد شاه وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار و گفتگو انجام دادند.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار با بیان اینکه پپشگیری از قاچاق مواد مخدر علاوه بر کاهش ضررهای مخدر، آمار جرایم را نیز کم خواهد کرد، اظهار داشت: با خاتمه مخدر، نسل های آینده می توانند از نابودی عظیم نجات پیدا کنند. وی افزود: هیچ کشوری نمی تواند برای ریشه کن کردن مواد مخدر به تنهایی کار کند، همکاری و هماهنگی بین نهاد ها و کشورها برای غلبه بر مشکل مواد مخدر ضروری است و دستیابی به اطلاعات به روز برای کنترل قاچاق مواد مخدر حائز اهمیت است. درخواست من این است تا برای کم کردن تمایل به مواد مخدر، یک استراتژی مشترک تدوین شود. برای پایان دادن به این مشکل باید همکاری مشترک داشته باشیم.

در این بین نماینده انگلیس ابراز داشت که هرگونه کمک لازم برای مبارزه با مواد مخدر فروش ها، با پاکستان خواهیم داشت.  

ارسال نظر

 
1