خبر فوری

 
وزیر دفاع پاکستان: پاکستان می تواند همکاری لازم در زمینه فراهم کردن تولیدات و مهارت های دفاعی با قرقیزستان را داشته باشد
کد خبر :813546342

18:28 1401/05/28


برچسب ها : اسلام آباد, امور دفاعی, پاکستان و قرقیزستان, خواجه محمد آصف, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, روابط نظامی, سفیر قرقیزستان, محصولات دفاعی, همکاری دفاعی, وزیر دفاع پاکستان,

سفیر قرقیزستان که پیش از این با وزیر خارجه و وزیر بازرگانی پاکستان دیدارهایی انجام داده بود، ظهر روز جمعه 28 مرداد با خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر قرقیزستان که پیش از این با وزیر خارجه و وزیر بازرگانی پاکستان دیدارهایی انجام داده بود، ظهر روز جمعه 28 مرداد با خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار کرد.

وزیر دفاع ضمن عرض خوش آمدید و استقبال از مهمان، اظهار داشت که پاکستان به روابط دوستانه با قرقیزستان اهمیت می دهد و خواستار مستحکم نمودن بیشتر این دوستی می باشد. وی تاکید کرد که پاکستان همکاری با قرقیزستان را در چارچوب اکو و سایر سازمان های منطقه ای و بین المللی افزایش خواهد داد.

وی خاطر نشان ساخت که پاکستان می تواند در سطح گسترده ای در زمینه فراهم کردن تولیدات و مهارت های وابسته به امور دفاعی با قرقیزستان همکاری داشته باشد و همکاری های دفاعی فیمابین را افزایش دهد.

سفیر قرقیزستان با ستودن حمایت و همکاری پاکستان، از صنایع دفاعی پاکستان و تولیدات آن تمجید به عمل آورد و بر اهمیت روابط صمیمانه بین دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1