خبر فوری

 
 
وزیر دفاع پاکستان در دیدار با سفیر بلژیک: پاکستان مصمم برای صلح و ثبات منطقه ای است
کد خبر :1032208406

13:14 1401/07/15


برچسب ها : پاکستان و بلژیک, خواجه محمد آصف, روابط تجاری, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, سفیر بلژیک, همکاری دفاعی, وزیر دفاع, وزیر دفاع پاکستان,

چارلز جوزف ام دی لوگان سفیر بلژیک در اسلام آباد روز پنجشنبه با خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| چارلز جوزف ام دی لوگان سفیر بلژیک در اسلام آباد روز پنجشنبه با خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار کرد.

وزیر دفاع پاکستان در این نشست با مطرح کردن فرصت های بیشمار موجود برای مستحکم نمودن بیشتر مناسبات دوجانبه از جمله در بخش های تجارت، سرمایه گذاری، دفاع، علم و تکنولوژی و ارتبطات مردمی، گفت: پاکستان مصمم برای صلح و ثبات منطقه ای است و به ویژه بر روابط خود با افغانستان و هند متمرکز است. افغانستانی توام با صلح نه تنها پاکستان، بلکه به نفع کل منطقه نیز است. پاکستان همچنان به تشویق افغان ها برای حل و فصل سیاسی و صلح تاکید می کند.

او افزود که بلژیک متحد مهم ناتو است. این کشور می تواند تجربیات خود را در زمینه ظرفیت سازی با نیروهای دفاعی پاکستان به اشتراک بگذراد. پاکستان خواهان افزایش همکاری های دفاعی مبتنی بر فناوری با بلژیک و تسهیل دسترسی به فناوری دفاعی اتحادیه اروپا است. طرفین بر تقویت بیشتر چارچوب نهادی برای هماهنگی دوجانبه در سطح بالا جهت دستیابی به صلح و رفاه منطقه ای و جهانی توافق کردند.

ارسال نظر

 
1