خبر فوری

 
 
وزیر دفاع اسبق پاکستان : برای جلب رضایت آمریکا حتی فرقه های جدیدی را در اسلام ساختیم
کد خبر :1701363230

14:35 1397/08/29


برچسب ها : آمریک, اسلام, پاکستان, فرقه, مذهب,

اعترافات وزیر اسبق و از رهبران ارشد حزب مسلم لیگ پاکستان در رابطه با فعالیت های پاکستان برای حمایت از آمریکا


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری همگام، به دلیل سیاست های دوگانه پاکستان و پس از تویت ضد پاکستان رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ از یکم ژانویه سال جاری، روابط دو کشور پاکستان و آمریکا وضعیت مناسبی ندارند. وزیر دفاع اسبق پاکستان و رهبر ارشد حزب مسلم لیگ (ن) خواجه آصف در پی بیانیه ای در واکنش به اظهارات ضد پاکستان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فاکس نیوز، گفت : ما هرچه برای آمریکا کردیم، قیمت آن را تاکنون با خون خود پرداخت میکنیم، حتی برای منافع آمریکا و برای خشنوی شان در دین اسلام نیز مذاهب جدیدی را نیز ساختیم.

لازم به ذکر است که ترامپ در سخنان خود در فاکس نیوز با اشاره به اقدامات پاکستان در جنگ علیه تروریسم ابراز داشته است که پاکستان هیچ کاری برای ما نکرده است. وی اظهار داشت ما هرساله به پاکستان بیش از مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون دلار را پرداخت میکردیم، ما از پاکستان پشتیبانی میکردیم درحالی که رهبر القاعده، اسمه بن لادن در نزدیکی یکی از مقرهای نظامی در پاکستان به آرامی استراحت می‌کرد. وی افزود، در پاکستان هرکسی از محل اقامت اسامه بن لادن خبر داشت اما هیچ کس حاضر به همکاری با ما نشد.

خواجه آصف در تویتی در واکنش به اظهارات ترامپ اینگونه نوشته است که : " آنچه که ما برای آمریکا انجام داده ایم، همچنان درحال دادن خون برای آن موضوع هستیم. ما برای آمریکا جنگ هایی را انجام دادیم که ربطی به ما نداشت و برای ما نبود. برای منافع آمریکا ما حتی مذاهب جدیدی را در دین اسلام ساختیم. حتی ما ارزش های خود را نیز به خاطر آمریکا از بین بردیم.

ارسال نظر

 
1