خبر فوری

 
وزیر داخلی ایالت بلوچستان : تحقیقات جان باختن پروفسور ارمان لونی ادامه دارد
کد خبر :1046723571

20:50 1397/11/15


برچسب ها : ارتش, پاکستان, پلیس, تظاهرات, خشونت,

وزیر داخلی ایالت بلوچستان طی بیانیه ای از جاری بودن تحقیقات در زمینه جان باختن ارمان لونی در اثر خشونت پلیس خبر داد و گفت : با افرادی که اقدامی علیه دولت وتضعیف آن انجام دهند برخورد سرسختی خواهیم کرد .


 

به گزارش راز نیوز، وزیر داخلی ایالت بلوچستان طی بیانیه ای از جاری بودن تحقیقات در زمینه جان باختن ارمان لونی در اثر خشونت پلیس خبر داد.
وزیر داخلی ایالت بلوچستان میر ضیاء لانگو طی مصاحبه مطبوعاتی در شهر کویته پاکستان با اشاره به جان باختن پروفسور ارمان لونی و اظهار تاسف از حادثه پیش آمده گفت : تحقیقات در این زمینه ادامه دارند.
وی از ابراز همدردی دولت ایالت بلوچستان با خانواده پروفسور خبر داد و ابراز داشت که، باوجود محدودیت های اعمال شده علیه رهبران جنبش حفاظت از پشتون PTM در رابطه با ورود آنها به بلوچستان و شرکت در تشییع جنازه پرفسور، حضور آنها در بلوچستان اقدام غیر سنجیده و نادرستی بوده است. نخواهیم گذاشت اشخاص علیه اقدامات دولتی مورد سوء استفاده قرار گیرند.

وی با تاکید بر لزوم عدم قرار دادن هر موضوعی به عنوان موضوع سیاسی گفت : پس از قربانی های نیروهای امنیتی و ارتش فضای امن برقرار شده است، مردم نباید در هیچ یک از اقدامات علیه دولت شرکت کنند.
وی طی بیان نکته ای در خصوص این موضوع که تشييع جنازه پروفسور در فضای مخفی انجام شده است گفت : برای 10 تن از نیروهای پلیس جان باخته حتی تشییع مخفی نیز صورت نگرفته بود .

وی با اشاره به توطئه های خارجی ابراز داشت که علیه توطئه گران، مسیر قانونی درپیش گرفته خواهد شد، و برای خشنودی افراد خارجی نباید دست به اقداماتی برای تضعیف دولت زد.
وی با تاکید بر موضوع مبارزه با افرادی که علیه دولت اقدام کنند گفت : با چنین افرادی به طور جدی برخورد کرده و نیت های شوم دشمنان را نیز با خاک یکسان خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1