خبر فوری

 
 
وزیر خارجه پاکستان: جامعه جهانی باید اقدامات نفرت انگیز هند را محکوم کند
کد خبر :1522483957

17:15 1399/02/11


برچسب ها : پاکستان, شاه محمود قریشی, گروه p5, هند, وزیر خارجه پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اظهار تاسف علیه اقدام اخیر هند در برابر مسلمانان که آنان را منشا بیماری کرونا خواند گفت: هند نقشه خطرناکی را تهیه کرده است، جامعه جهانی اقدامات نفرت انگیز هند را باید محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اظهار تاسف علیه اقدام اخیر هند در برابر مسلمانان که آنان را منشا بیماری کرونا خواند گفت: هند نقشه خطرناکی را تهیه کرده است، جامعه جهانی اقدامات نفرت انگیز هند را باید محکوم کرد.

 شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان در روز پنجشنبه علیه تجاوز اخیر هند به خط مرزی پاکستان گفت، در حالیکه همه دنیا در برابر کرونا قیام کرده است، از جانب دیگر هندوستان به دنبال تجاوز به خط مرزی پاکستان می باشد.  

وزیر خارجه پاکستان به رئیس شورای امنیت نیز نامه ای تهیه کرد که در آن از مواضع پاکستان در برابر اقدام نفرت انگیز هند علیه مسلمانها مواضع خود را اعلام کرد.

وی افزود: من در روز گذشته با کمیساریای عالی انگلیس ملاقات کردم من از وی درخواست کردم که انگلیس به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه p5 رفتار غیر مسئولانه هند را زیر نظر داشته
 باشد.

وزیر خارجه پاکستان گفت: هند رفتار نفرت آمیز در برابر مسلمانان اختیار کرد و آنها را منشا کرونا خواند که جای تاسف داشت و این اقدام هند را هر چقدر هم محکوم کنیم باز هم کم است.

ارسال نظر

 
1