خبر فوری

 
 
وزیر خارجه و رئیس مجلس شورای عربستان در ماه جاری به پاکستان سفر خواهند کرد
کد خبر :715016780

15:51 1400/09/11


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, فیصل بن فرحان آل سعود, وزیر امور خارجه عربستان سعودی,

فیصل بن فرحان وزیر خارجه و رئیس مجلس شورای عربستان در ماه جاری به پاکستان سفر خواهند کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان گفت: وزیر خارجه و رئیس مجلس شورای عربستان در ماه جاری به پاکستان سفر خواهند کرد همچنین تماس های سطح بالایی میان پاکستان و عربستان سعودی برقرار شده است.

وی همچنین به مناسبت آغاز اولین پرواز مسافربری اسلام آباد به جده در رابطه با ازسرگیری کامل پروازهای هوایی که بین پاکستان و عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود، با رسانه ها صحبت کرد.

سفیر عربستان سعودی افزود: پاکستان در تاریخ 1 دی ماه (17 دسامبر) میزبان برگزاری نشست وزرای خارجه پیرامون وضعیت افغانستان در زمینه های مختلف خواهد بود، به همین دلیل فیصل بن فرحان وزیر امور خلرجه عربستان در این روز به پاکستان سفر خواهد کرد و همچنین رئیس مجلس شورای عربستان در تاریخ 4 دی ماه (20 دسامبر) به همراه هیئتی از عربستان به پاکستان سفر خواهد کرد و با رئیس مجلس، رئیس مجلس سنا، رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان دیدار خواهد کرد.

سفیر عربستان در پایان گفت: پروازهای بین پاکستان و عربستان سعودی به تدریج افزایش می یابد تا کارگران پاکستانی به زودی به خانه دوم خود در عربستان سعودی بازگردند.

 

ارسال نظر

 
1