خبر فوری

 
وزیر بازرگانی پاکستان: کنفرانس توسعه تجارت گامی مثبت در جهت تقویت روابط اقتصادی میان اسلام آباد و کشورهای آفریقایی است
کد خبر :1196667507

11:11 1401/09/09


برچسب ها : پاکستان و آفریقای جنوبی, سید نوید قمر, نمایشگاه, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان, کنفرانس,

سید نوید قمر وزیر تجارت و بازرگانی پاکستان روز گذشته کنفرانس و نمایشگاه سه روزه توسعه تجارت پاکستان-آفریقا را در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی را افتتاح نمود.


ژوهانسبورگ: به گزارش راز نیوز| سید نوید قمر وزیر تجارت و بازرگانی پاکستان روز گذشته کنفرانس و نمایشگاه سه روزه توسعه تجارت پاکستان-آفریقا را در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی را افتتاح نمود.

سید نوید قمر وزیر تجارت و بازرگانی پاکستان طی سخنانی در این نمایشگاه به تشریح اهمیت برگزاری این نمایشگاه و ظرفیت‌های موجود برای متنوع سازی اقتصاد کشورهای آفریقایی و پاکستان پرداخت و افزود: این رویداد از اهمیت بالایی در تقویت روابط میان پاکستان و کشورهای آفریقایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: این رویداد فرصت مناسبی برای صادرکنندگان پاکستانی جهت عرضه محصولات و خدمات خود در بازار آفریقا را فراهم آورده است که در جهت رشد و ارتقای منافع دو طرف خواهد بود. وی از صادرکنندگان پاکستانی درخواست کرد با ارائه خدمات و محصولات خود در بازار آفریقا از این بستر استفاده نمایند.

وزیر تجارت و بازرگانی پاکستان در ادامه از عزم دولت آفریقای جنوبی در زمینه توسعه تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور و همکاری برای برگزاری این مراسم تمجید نمود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری‌های مشترک، توسعه ارتباطات با مقامات نظارتی و ایجاد کانال‌های بانکی از اولویت‌های اصلی در حال حاضر هستند.

سید نوید قمر در پایان گفت: این رویداد گامی مثبت در جهت تقویت روابط اقتصادی میان اسلام آباد و کشورهای آفریقایی است و من امیدوارم این رویداد در دستیابی به هدف خود برای توسعه صادرات پاکستان موفق گردد.

تجار و نمایندگان 16 کشور در حال توسعه در جنوب آفریقا و 225 غرفه دار و 130 شرکت پاکستان به نمایندگی از 20 بخش بزرگ در این کنفرانس و نمایشگاه حضور یافته‌اند.

ارسال نظر

 
1