خبر فوری

 
وزیر ایالت بلوچستان: متهمان سانحه مچ به زودی دستگیر خواهند شد / پیش روی ارتش به سمت بولان
کد خبر :1650310667

16:58 1399/10/20


برچسب ها : ارتش, ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, بلوچستان, پاکستان, دولت محلی ایالت بلوچستان, سانحه مچ, شهدای سانحه مچ, شیعیان هزاره, ضیاء لانگو, هزاره, وزیر ایاللت بلوچستان,

وزیر ایالت بلوچستان در گفتگو با رسانه ها در کویته گفت که اطلاعات در حال جمع آوری است. اطلاعات مهم در مورد تروریست ها به بیرون درز کرده است. عاملان این جنایت فجیع به زودی دستگیر خواهند شد. همچنین خبر ها حاکی از تحرکات نظامیان پاکستانی به سمت بولان برای انجام عملیات گسترده نظامی است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | میر ضیاءالله لانگو وزیر امور داخلی ایالت بلوچستان پاکستان گفت که اطلاعات مهمی در مورد تروریست ها دریافت شده و محاصره علیه عناصر درگیر در فاجعه مچ شدت گرفته است.

در بیانیه ای که میر ضیاءالله لانگو وزیر ایالت بلوچستان صادر کرد گفته شده است که عاملان فاجعه مچ به زودی دستگیر می شوند.

همچنین وزیر ایالت بلوچستان در گفتگو با رسانه ها در کویته گفت که اطلاعات در حال جمع آوری است و اطلاعات مهم  تروریست ها به بیرون درز کرده است. عاملان این جنایت فجیع به زودی دستگیر خواهند شد.

گفتنی است یک کاروان ارتش متشکل از چندین وسیله نقلیه از کویته مرکز ایالت بلوچستان در حال پیشروی به سمت بولان است. تحرکات نظامی حاکی از عملیات گسترده در بولان و اطراف آن خبر میدهند. به گفته منابع محلی، صدها نفر از پرسنل ارتش پاکستان دیده شده اند و حدود 30 کامیون نظامی به سمت بولان درحال حرکت هستند. این نیروها همچنین در نقاط مختلف منطقه، پست های بازرسی ایجاد کرده اند.

شایان ذکر است مقامات دولتی هنوز در مورد پیشروی گسترده نظامیان اظهار نظری انجام نداده اند.

لازم به ذکر است اواخر سال گذشته، عملیاتی گسترده در مناطق مختلف بولان و هرنائی انجام شد که به مدت هفت روز ادامه داشت در حالی که هلیکوپترهای مسلح و پهپاد های جاسوسی نیز در این عملیات شرکت داشتند.

 

ارسال نظر

 
1