خبر فوری

 
 
وزیر امور مذهبی پاکستان: آژانس موساد اسرائیل مطالب اهانت آمیز درباره شخصیت های مقدس را در رسانه های اجتماعی منتشر می کند
کد خبر :1568751934

20:06 1399/05/21


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, رژیم صهیونیستی, وزیر امور مذهبی پاکستان,

پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان طی سخنرانی در کنوانسیون شورای ایدئولوژیک اسلامی درباره روابط بین معتقدین فرقه های مختلف به عنوان مهمان خصوصی، گفت: آژانس موساد اسرائیل مطالب اهانت آمیز درباره شخصیت های مقدس را در رسانه های اجتماعی منتشر می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پیر نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان طی سخنرانی در کنوانسیون شورای ایدئولوژیک اسلامی درباره روابط بین معتقدین فرقه های مختلف به عنوان مهمان خصوصی، گفت: از مدتی گفتگویی تحت برنامه ای از پیش تعیین شده در زمینه توهین به شخصیت های مقدس، در فضای مجازی در حال گردش است، با این وجود تلاش هایی برپایه 4 دهه برای ایجاد بی ثباتی در پاکستان با شکست مواجه شده و همچنین توطئه ها برای ایجاد تنش بین مذاهب اهل سنت، شیعه، بریلوی و اهل حدیث در پاکستان نیز ناکام مانده اند. افراد نادان در رسانه های اجتماعی بدون تفکر درحال فعالیت و همکاری با عناصر تفرقه افکن هستند، هرگونه توطئه ای برای بی ثبات کردن پاکستان بر مبنای زبان، مذهب، حرفه و منطقه نیز ناکام مانده است، اما اکنون آخرین تلاش برای گسترش تنش ها میان شیعه، سنی، بریلوی، دیوبند و سلفی در حال انجام است. یکی از عناصر آژانس موساد در اسرائیل با اکانت جعلی به اسم عایشه که مسلط به زبان عربی است، در حال نشر محتوای فرقه گرایانه در رسانه های اجتماعی است که با تاسف خود پیروان شیعه و سنی آن را بازنشر می دهند. هدف این کنوانسیون نجات مردم و علما از مورد استفاده قرار گرفتن توسط این دسیسه است. شورای همبستگی ملی، متحده علما بورد پنجاب و کمیته هماهنگی بین مذاهب طی تلاش های جداگانه ای سعی در پایان دادن به فرقه گرایی کرده اند که هم اکنون شورای ایدئولوژیک اسلامی باید تمامی این تلاش ها را برای تشکیل منشور ملی جدید ترکیب کند.

ارسال نظر

 
1