خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان: هند به خطری جدی برای مسلمانان تبدیل شده است
کد خبر :914273640

16:54 1399/02/09


برچسب ها : OIC, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, پاکستان و هند,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در نامه ای مکتوب ارسالی به دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو، از اقدامات غیر انسانی دولت نریندرا مودی با مسلمانان در هند، آگاه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در نامه ای مکتوب ارسالی به دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو، ضمن آگاه سازی از اقدامات غیر انسانی دولت نریندرا مودی با مسلمانان در هند، گفت: زندگی برای مسلمانان هند به وضعیت دشواری مبدل گشته و هند به خطری جدی علیه مسلمانان تبدیل شده است. در هند براساس نظریه افراط گرایی هندو توسط بی جی پی، در هند، مسلمانان را عاملان ویروس کرونا معرفی و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. این روند مهم علیه مسلمانان هند همچنان جریان دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان در این نامه از OIC خواست تا این مسئله را در سطح بین المللی برجسته و مطرح کند. وی در ادامه اقدامات بی احترامی هند علیه مسلمانان را متضاد با قطعنامه های بین المللی توصیف کرد و افزود: رسانه های ملی و بین المللی صحنه هایی از حملات علیه مغازه ها و مساجد مسلمانان را به نمایش می گذارند. وی هشدار داد که نتایج این کارزار در دستور کار افراط گرایی هندو، می تواند کشنده باشد.

ارسال نظر

 
1