خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان: سفر نخست وزیر به عربستان سعودی موفقیت آمیز بود
کد خبر :1954395150

18:19 1398/06/31


برچسب ها : پاکستان, شاه محمود قریشی, عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر, وزیر امور خارجه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی مصاحبه خبری با خبرگزاری ای آر وای پاکستان، سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی را موفقیت آمیز قلمداد کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی مصاحبه خبری با خبرگزاری ای آر وای پاکستان با موفقیت آمیز خواندن سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی، عنوان داشت: در این سفر طرفین علاوه بر گفتگو و تبادل نظر در رابطه با آسیای میانه و حملات صورت گرفته علیه تاسیسات نفتی عربستان، در رابطه با دیگر موضوعات مهم نیز به بحث پرداختند. وی خاطر نشان کرد: اعتماد و روابط گرم دیرینه با سعودی آغاز شده اند، روابط فعلی فی ما بین دوکشور بسیار بهتر از گذشته هستند، دولت روابط خوبی را با عربستان برقرار کرده است و عمران خان نخست وزیر پاکستان موضع پاکستان در رابطه با کشمیر و تفکر نریندرا مودی نخست وزیر هند را نیز مقابل مقامات سعودی ابراز داشت و گفت: تفکر دولت هند برگرفته از ایدئولوژی آر اس اس است. دولت ریاض هواپیمای خصوصی خود را برای سفر به آمریکا در اختیار نخست وزیر قرار داد و از این مورد می توان عمق روابط بین دو کشور را تخمین زد.

وزیر امور خارجه در ادامه گفتگوی خود با تشکر از میانجیگری دونالد ترامپ ، اظهار داشت که این امر تنها به علت اعتراض دولت هندوستان به تحقق  نرسید.

ارسال نظر

 
1