خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان با دعوت همتای قطری خود،صبح امروز وارد دوحه شد
کد خبر :106544902

09:04 1397/10/09


برچسب ها : پاکستان, دوحه, شاه محمود قریشی, قطر,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در سفری یک روزه، صبح امروز وارد دوحه شد.


 

دوحه: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در سفری یک روزه، صبح امروز وارد دوحه شد.

وی پس از ورود به فرودگاه دوحه، با استقبال رسمی مدیر تشریفات وزارت خارجه قطر و ابراهیم یوسف فخر سفیر پاکستان در دوحه قرار گرفت.

قرار است در این سفر، شاه محمود قریشی با نخست وزیر و معاون نخست وزیر قطر و دیگر مقامات بلندپایه دیدار نماید و در خصوص مناسبات دوجانبه، افزایش همکاری ها میان دو کشور و موضوعات منطقه به بحث و تبادل نظر بپردازد.

در دیدار مقامات پاکستان و قطر در خصوص وضعیت کلی منطقه و موضوع صلح افغانستان نیز گفتگو خواهد شد.

شاه محمود قریشی پیش از عزیمت به قطر اظهار داشت: قطر از کشورهای حایز اهمیت در میان کشورهای حاشیه خلیج فارس است و روابط بسیار صمیمی و دوستانه میان پاکستان و قطر برقرار میباشد.

وی گفت: بنابر دعوت همتای قطری خود، عازم این سفر شده ام، سفر به قطر در ادامه سفرهای اخیر به 4 کشور خارجی انجام میشود، قطر نقش مهمی در روند مذاکرات صلح افغانستان ایفا نموده است و مشاوره با قطر امری ضروریست.

وی افزود: پاکستان تصمیم به افزایش روابط خود با کشورهای منطقه گرفته است و در دیدارهای پیش رو با مقامات قطری، در خصوص وضعیت منطقه و موضوعات افغانستان گفتگو خواهد شد.

ارسال نظر

 
1