خبر فوری

 
وزیر امور خارجه پاکستان : اقدام به آزادی خلبان هندی، برای منافع ملی بوده است
کد خبر :1402814627

21:37 1397/12/15


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, هند,

وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی طی سخنرانی در مجلس سنای پاکستان گفت : اقدام به آزاد کردن خلبان هندی تنها برای منافع ملی بوده است.


 

به گزارش راز نیوز، وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی طی سخنرانی در مجلس سنای پاکستان گفت : اقدام به آزاد کردن خلبان هندی تنها برای منافع ملی بوده است.
محمود قریشی در ادامه خطاب به ملت گفت : در وضعیت فعلی اتحاد و همبستگی ملت پاکستان بیش از بقیه زمان ها ضروری است. خلبان حسن صدیقی قهرمان کشور است و از طرفی فرمانده نعمان علی خان که دومین جنگنده دشمن را ساقط کرد را نیز فراموش نخواهیم کرد.
ما خلبان هندی را برای منافع ملی آزاد کردیم و به طور واضح پیام صلح خود را به گوش جهانیان رساندیم، و جهان نیز اظهار پیام صلح آمیز ما را پذیرفت .

عدم حضور در اجلاس سازمان همکاری اسلامی OIC ، تصمیم مشترک پارلمان بوده که من نیز تسلیم این تصمیم شدم. من با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در ارتباط بودم که درپی آن در این اجلاس توافقنامه ای با لحن تند علیه جنایات هند در کشمیر تصویب شد.
گفتنی است طبق خبرهای منتشر شده از خبرگذاری های پاکستان، تصمیم پاکستان مبنی بر آزادی خلبان هندی و آغاز طرح اقدام ملی مبنی بر ممنوع الفعالیت کردن گروه هایی ، پس از فشارهای هند بر آمریکا و آمریکا بر پاکستان اتخاذ شده است.

ارسال نظر

 
1