خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه پاکستان: اسپانیان شریک بزرگ تجاری پاکستان است، ما خواستار سرمایه گذاری اسپانیا در پاکستان هستیم
کد خبر :1485655505

14:47 1400/08/28


برچسب ها : پاکستان و اسپانیا, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در مراسم هفتادمین سالگرد روابط دیپلماتیک پاکستان-اسپانیا با بیان اینکه اسپانیا شریک بزرگ تجاری پاکستان است و ما خواستار سرمایه گذاری اسپانیا در پاکستان هستیم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مراسمی به مناسبت هفتادمین سالگرد روابط دیپلماتیک میان پاکستان و اسپانیا در اسلام آباد برگزار شد.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در این مراسم با بیان اینکه اسپانیا شریک بزرگ تجاری پاکستان است و ما خواستار سرمایه گذاری اسپانیا در پاکستان هستیم، افزود: روابط تاریخی و فرهنگی فیمابین پیش از آغاز روابط رسمی وجود داشتند. وی ضمن آگاه سازی شرکت کنندگان در این مراسم از احساسات علامه محمد اقبال لاهوری شاعر برجسته پاکستانی در خصوص سفرش به اسپانیان و فرهنگ این کشور، بر ضرورت گسترش ارتباطات مردمی برای تقویت دیپلماسی عمومی، تبادلات فرهنگی و روابط بین دو کشور تاکید کرد.

 

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه با ابراز اطمینان و خرسندی از روابط موجود میان دو کشور، با اشاره به سفر خود در سال 2010 به اسپانیا و سفر وزیر امور خارجه اسپانیا به پاکستان، اظهار داشت: با افزایش مبادلات تجاری دوجانبه و تبادلات در سطح بالا، روابط دوکشور در سال های اخیر عمیق تر شده است.

ارسال نظر

 
1