خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه امارات: امارات خانه دوم 1.5 میلیون شهروند پاکستانی است
کد خبر :848642787

13:41 1399/09/30


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, روابط دوجانبه, سفر, شاه محمود قریشی, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه امارات متحده عربی,

شیخ عبدالله بن زاید النیهان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی پس از پایان سفر دو روزه شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به امارات، در پیامی کشورش را خانه دوم برای 1.5 میلیون شهروند پاکستانی دانست.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| شیخ عبدالله بن زاید النیهان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی پس از پایان سفر دو روزه شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به امارات، در پیامی کشورش را خانه دوم برای 1.5 میلیون شهروند پاکستانی دانست و افزود: اتباع پاکستان نقش آفرینی بسزایی در رشد و توسعه امارات ایفا کرده اند. وی افزود: روابط میان دو کشور علاوه بر آنکه عمیق هستند، پتانسیل توسعه بیشتر را نیز دارند. وزیر امور خارجه امارات در ادامه این پیام، محدودیت عای فعلی سفری را به دلیل ویروس کرونا دانست و ضمن ابراز اطمینان اظهار داشت که محدودیت صدور روادید موقت است. وی افزود: پاکستان بلافاصله پس از تشکیل امارات، روابط دیپلماتیک خود را برقرار کرده است، دو کشور در زمینه پیشرفت های اخیر منطقه به تبادل نظر پرداخته اند درحالیکه در خصوص همکاری در زمینه واکنش به امور منطقه ای و بین المللی نیز گفتگو انجام داده اند.

 

همچنین وزارت امور خارجه پاکستان نیز در پیامی سفر شاه محمود قریشی به امارات را تجلی روابط خوب و نزدیک میان دو کشور توصیف کرد و گفت: این سفر فرصتی بوجود آورد تا دو کشور علاوه بر تقویت روابط فی ما بین، عزم خود برای تجارت و سرمایه گذاری را ابراز دارند.

براساس اعلامیه، دو کشور در این بین در خصوص روابط مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به تبادل نظر پرداخته و در زمینه تقویت همکاری های همه جانبه به گفتگو پرداختند.

ارسال نظر

 
1