خبر فوری

 
 
وزیر امور خارجه اسبق پاکستان: پاکستان با به رسمیت نشاختن اسرائیل، در حال آسیب دیدن است
کد خبر :576633706

15:32 1399/09/09


برچسب ها : اسرائیل, به رسمیت شناختن اسرائیل, پاکستان, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, رژیم صهیونیستی, محمود خورشید قصوری, وزیر خارجه سابق پاکستان,

وزیر امور خارجه سابق پاکستان در گفتگوی تلویزیونی گفت که با به رسمیت شناختن اسرائیل پاکستان میتواند به تکنولوژی مدرن دست پیدا کند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | خورشید محمود قصوری وزیر امور خارجه سابق پاکستان در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی گفت که با به رسمیت نشناختن اسرائیل، پاکستان درحال ضرر دیدن است.

خورشید محمود قصوری ادعا کرد در زمان وزارت وی اسرائیل پیشنهاد داده بود آخرین فناوری نانو را در اختیار پاکستان قرار دهد و سطح استاندارد کشاورزی در پاکستان را افزایش دهد. اما ما (پاکستان) تا زمان آزادی فلسطین از به رسمیت شناختن اسرائیل خودداری کردیم. وی افزود که اسرائیل با استفاده از فناوری نانو در کشاورزی، باغهایی را در بیابان ایجاد کرده است.

وزیر خارجه سابق پاکستان در ادامه ی صحبت های خود بیان کرد: "از طریق کشور ترکیه ما با هیئت اسرائیلی دیدار کرده بودیم و روز بعد قرار بود در یک کنفرانس مطبوعاتی تصمیم خودم را اعلام کنم اما روز بعد در کنفرانس مطبوعاتی گفتم تا زمانی که اسرائیل، فلسطین آزاد را طبق برنامه اتحادیه عرب اجرا نکند ما از به رسمیت شناختن اسرائیل خودداری خواهیم کرد."

خورشید محمود قصوری افزود که اسرائیل تنها در صورتی قابل به رسمیت شناختن است كه اسرائیل و فلسطین کاملا از یكدیگر جدا شوند و پایتخت کشور مستقل فلسطین اورشلیم (بیت المقدس)  باشد. وی ادامه داد: "با به رسمیت نشاختن اسرائیل توسط پاکستان ما در حال آسیب دیدن هستیم زیرا هند با کمک اسرائیل ما را در آسیا تحت فشار قرار می دهد، بنابراین اسرائیل نقش زیادی در اقتصاد جهان و به ویژه در اقتصاد ایالات متحده آمریکا دارد."

ارسال نظر

 
1