خبر فوری

 
 
وزیر اقتصاد پاکستان: فرصت های زیادی برای تقویت همکاری های پاکستان و چین وجود دارد
کد خبر :174765744

18:02 1399/09/12


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و چین, تجارت, چین, خسرو بختیار, سفیر چین, سی پیک, نونگ رونگ, وزیر اقتصاد, کریدور اقتصادی, کشاورزی,

خسرو بختیار وزیر اقتصاد پاکستان در دیدار با سفیر چین اظهار داشت که فرصت های زیادی برای تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های تجارت، معاملات و کشاورزی وجود دارد که باید نهایت استفاده را از آنها برد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خسرو بختیار وزیر امور اقتصادی پاکستان در دیدار با نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد، با بیان این که پروژه های در دست اجرای تحت کریدور اقتصادی پاکستان-چین طی دو سال گذشته با سرعت هرچه تمام تر درحال تکمیل هستند، گفت: از کشور چین بابت کمک های بی دریغش در زمینه کرونا از ته دل سپاسگذار هستیم. وی با مهم توصیف کردن کریدور اقتصادی پاکستان-چین، خاطر نشان کرد که همکاری های نزدیک دو کشور پاکستان و چین در زمینه های مختلف ادامه دارند و فرصت های زیادی برای رشد همکاری ها در زمینه های تجارت، معاملات و کشاورزی وجود دارند که باید مورد استفاده قرار گیرند.

سفیر چین در این بین گفت: پاکستان و چین از دوستان نزدیک یکدیگر هستند و جریان همکاری ها با پاکستان ادامه خواهد یافت. وی با تاکید بر این موضوع که دو کشور طی همکاری های مشترک دوجانبه همکاری های اقتصادی را گسترش خواهیم داد، گفت که فرصت های گسترده ای در پاکستان برای افزایش ظرفیت همکاری و سرمایه گذاری چین وجود دارد.

ارسال نظر

 
1