خبر فوری

 
 
وزیر ارشد ایالت پنجاب: همکاری امارات در ساخت و نوسازی پاکستان قابل ستایش می باشد
کد خبر :1586317861

16:08 1401/06/02


برچسب ها : پاکستان و امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, تجارت, چودری پرویز الهی, حمد عبید الزعابی, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سروزیر, سفیر امارات, سفیر امارات متحده عربی, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد ضمن حضور در ساختمان سروزیری ایالت پنجاب، با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد ضمن حضور در ساختمان سروزیری ایالت پنجاب، با چودری پرویز الهی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.

سفیر امارات با عرض تبریک به وزیر ارشد ایالت پنجاب بابت انتصاب وی در این سمت، از وزیر ارشد برای سفر به امارات دعوت به عمل آورد .

گفتنی است در این نشست طرفین تصمیم گرفتند تا به همراه تقویت مناسبات اقتصادی فیمابین، در آینده نزدیک روابط را بیش از پیش افزایش دهند.

چودری پرویز الهی از سرمایه گذاری های گروه دهبی و همچنین از شیخ نهیان بن مبارک آل النهیان قدردانی و تشکر کرد و گفت: هتل هفت ستاره را از طریق پل هوایی به ورزشگاه قذافی متصل خواهیم کرد که بدین ترتیب رفت و آمد بازیکنان بین المللی به ورزشگاه تسهیل می شود.

وی افزود: دو کشور روابط تاریخی بسیار عالی دارند و زمان آن فرا رسیده است تا روابط موجود میان دو کشور پاکستان-امارات را به مشارکت استراتژیک تبدیل کنیم. فرصت های بیشمار سرمایه گذاری در ایالت پنجاب وجود دارند. من از سرمایه گذاران اماراتی دعوت می کنم جهت استفاده از ظرفیت ایالت پنجاب، سرمایه گذاری انجام دهند. همکاری امارات در ساخت و نوسازی پاکستان قابل ستایش می باشد. رفت و آمد هیئت های تجاری به منظور گسترش مناسبات اقتصادی بسیار ضروری است. در اولین فرصت به امارات سفر خواهم کرد.

سفیر امارات متحده عربی در این میان اشتیاق شخصی وزیر ارشد ایالت پنجاب جهت تقویت سرمایه گذاری را قابل تمجید عنوان کرد و گفت: شرکت های اماراتی، تمایل به سرمایه گذاری در پاکستان دارند، پروژه ساخت مرکز "مبارک"، همکاری های متقابل بین دو کشور را بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

وی اظهار داشت که پاکستان خانه دوم ما است و روابط مان با این کشور را بیش از پیش تقویت خواهیم کرد. رهبری امارات نیز شانه به شانه پاکستان ایستاده است.

ارسال نظر

 
1