خبر فوری

 
 
وزارت خارجه پاکستان قتل غیر قانونی شهروند پاکستانی در کشمیر اشغالی را محکوم کرد
کد خبر :932858149

20:43 1401/06/15


برچسب ها : سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, محکوم, محکوم کردن, نیروهای امنیتی هند, وزارت خارجه پاکستان, کشمیر اشغالی,

دفتر وزارت امور خارجه پاکستان قتل غیرقانونی یک شهروند پاکستانی توسط نیروهای امنیتی هند در کشمیر اشغالی را به شدت محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دفتر وزارت امور خارجه پاکستان قتل غیرقانونی یک شهروند پاکستانی توسط نیروهای امنیتی هند در کشمیر اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس جزئیات، به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، در همین راستا، کاردار سفارت هند در اسلام آباد به وزارت امور خارجه احضار شد و اعتراض شدیدی نسبت به قتل تبارک حسین شهروند پاکستانی توسط نیروهای امنیتی هند در بیمارستان نظامی راجوری ثبت گردید

از کاردار سفارت هند خواسته شد تا محکومیت شدید پاکستان در قتل تبارک حسین معلول ذهنی تبعه پاکستانی را به دولت خود منتقل کند..

لازم به ذکر است که، تبارک حسین ساکن روستای سبز کوت منطقه کوتلی ایلت جامو و کشمیر پاکستان می باشد، وی در روز 30 مرداد (21 اوت) به دلیل داشتن مشکلات روانی و بطور ناخواسته از خط کنترل مرزی عبور کرد و به منطقه نوشهره بخش راجوری جامو و کشمیر اشغالی رسیده بود. در همین حال، مورد اصابت گلوله سربازان هندی قرار گرفت و در حالت مجروح دستگیر شد و هم اکنون به دست نیروهای امنیتی هند به قتل رسید.

وی در پایان افزود: تبارک حسین توسط نیروهای امنیتی هند به طرز فجیعی به قتل رسید همچنین پاکستان ادعای مقامات هندی مبنی بر جان باختن تبارک حسین بر اثر سکته قلبی را کاملا رد می کند.

 

ارسال نظر

 
1