خبر فوری

 
 
وزارت امور داخلی ایالت سند: 86 درصد پرونده افراد ربوده شده در ایالت سند حل و فصل است
کد خبر :1618982962

10:07 1397/11/10


برچسب ها : افراد ربوده شده, سازمان اطلاعات پاکستان,

وزارت امور داخلی ایالت سند با انتشار گزارشی مدعی شده است 86 درصد پرونده های افراد ربوده شده در شهر کراچی و دیگر مناطق ایالت سند، مختومه گردیده است.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، وزارت امور داخلی ایالت سند با انتشار گزارشی مدعی شده است 86 درصد پرونده های افراد ربوده شده در شهر کراچی و دیگر مناطق ایالت سند، مختومه گردیده است.

طبق این گزارش که بنابر درخواست اتحادیه اروپا تهیه گردیده است در مجموع تعداد 3758 نفر از مناطق مختلف ایالت سند توسط سازمان های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان ربوده شده اند که از این تعداد محل حضور 3258 نفر شناسایی گردیده است و تنها 520 پرونده مربوط به افراد ربوده شده در دست بررسی و پیگیری است.

تعداد 156 پرونده افراد ربوده شده از ایالت سند در کمیسیون مربوط به افراد ربوده شده در حال بررسی است و تعداد 364 پرونده دیگر نیز در دادگاه عالی تحت دادرسی قرار دارد.

وزارت امور داخلی ایالت سند مدعی شده است مبلغ پانصد هزار روپیه به ازای هر خانوار به 23 خانواده افراد ربوده شده اعطا گردیده است و علاوه بر این دولت سند، پرونده های افراد ربوده شده از دیگر ایالت ها را نیز حل و فصل نموده است.

لازم بذکر است اتحادیه اروپا از دولت پاکستان خواستار ارائه گزارش مربوط به افراد ربوده شده توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان شده است که بر اساس آن، دولت مرکزی از تمامی دولت های محلی خواستار ارائه جزئیات مربوطه شده است.

ارسال نظر

 
1