خبر فوری

 
 
وزارت امور خارجه پاکستان: گزارش "فتنه انگیز" رسانه های هند را رد می کنیم
کد خبر :1824410309

15:14 1399/01/20


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پاکستان و هند, وزارت امور خارجه پاکستان, کابل,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای گزارش رسانه های هند در خصوص ارتباط دادن حمله به عبادتگاه سینگه در کابل در تاریخ 6 فروردین با پاکستان را اقدامی "فتنه انگیز" عنوان کرد و افزود: این اقدام را محکوم و گزارش رسانه های هند را تکذیب می کنیم.


اسلام آباد: به گزراش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای گزارش رسانه های هند در خصوص ارتباط دادن حمله به عبادتگاه سینگه در کابل در تاریخ 6 فروردین با پاکستان را اقدامی "فتنه انگیز" عنوان کرد و افزود: این اقدام را محکوم و گزارش رسانه های هند را تکذیب می کنیم. به نظر ما این اقدامات بخشی از پروژه هند برای منحرف کردن اذهان عمومی از اقدامات غیر انسانی هند در کشمیر اشغالی است. ما امیدواریم که چنین تاکتیک های هند، نمی تواند جامعه جهانی را گمراه کند.

خانم عایشه فاروقی سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه بیانیه تصریح داشت که پاکستان قبل از این، عملیات تروریستی در کابل را به شدت محکوم کرده است.

گفتنی است رسانه "اندیا تودی" هند در گزارشی مدعی شد که اداره امنیت ملی افغانستان NDS روز شنبه طی عملیاتی عبدالله اورکزئی معروف به اسلم فاروقی طرح ریز حمله به عبادتگاه سینگه در کابل را دستگیر کرده بود که این شخص با برترین آژانس اطلاعاتی پاکستان ISI روابطی داشته است. اندیا تودی در ادامه گزارش خود تصریح داشت: عبدالله اورکزئی روابط نزدیکی با گروه حقانی و لشکر طیبه نیز دارد.

ارسال نظر

 
1