خبر فوری

 
وزارت امور خارجه پاکستان: پاکستان با هرگونه الحاق مناطق فلسطین اشغالی مخالف است
کد خبر :139245232

16:44 1399/02/27


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, کشمیر,

خانم عایشه صدیقی سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود اظهار داشت: پاکستان با هرگونه الحاق مناطق فلسطین اشغالی مخالف است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم عایشه صدیقی سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در نشست خبری هفتگی خود اظهار داشت: افراد بیگناه کشمیر امروز نیز پس از گذشت 284 مین روز متوالی در معرض ظلم، آزار های عمدی ، منع رفت و آمد و محاصره نظامی قرار دارند. وی در ادامه با تاکید بر لزوم بررسی و رسیدگی به این موضوع از جمله هراس افکنی دولتی، قتل فرا تر از قانون و جنایات منظم ضد بشری در کشمیر، گفت: حل و فصل شدن مسئله کشمیر براساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و آرزوی مردم کشمیر از وظایف اجتماعی جامعه بین المللی است.

سخنگو در ادامه با اشاره به روال الحاق کرانه باختری توسط دولت ائتلاف اسرائیل، گفت که پاکستان با هرگونه اقدام برای الحاق سرزمین های اشغالی فلسطین مخالف است زیرا این یک نقض جدی قوانین بین المللی و در حال حاضر موجب تشدید وضعیت از پیش خطرناک می شود. وی حمایت مستمر پاکستان از راه حل دو کشور برای مسئله فلسطین مطابق با قطعنامه های مربوط به شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1