خبر فوری

 
 
وزارت امور خارجه آمریکا: پاکستان حق دارد از خود در برابر تروریسم دفاع کند
کد خبر :1135888873

15:51 1401/10/14


برچسب ها : افغانستان, امنیت ملی پاکستان, پاکستان و آمریکا, حکومت طالبان افغانستان, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, مبارزه با تروریسم, ند پرایس,

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود از تصمیم مقامات پاکستان در نشست اخیر کمیته امنیت ملی (NSC) در خصوص مبارزه با تروریسم حمایت کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود ضمن حمایت از تصمیم مقامات پاکستان در نشست اخیر کمیته امنیت ملی (NSC) در خصوص مبارزه با تروریسم، بیان کرد: پاکستان حق دارد از خود در برابر تروریسم دفاع کند.

وی در پاسخ به سوالی، ایالات متحده آمریکا را از بیانیه اخیر کمیته امنیت ملی پاکستان مطلع خواند و گفت: حملات تروریستی خسارات زیادی به مردم پاکستان وارد نموده است و پاکستان حق دارد از خود در برابر تروریسم دفاع کند.

وی افزود: حکومت طالبان افغانستان بایستی به تعدات خود عمل کنند و متعهد شوند که از سرزمین شان هرگز علیه منافع کشور دیگری به ویژه در زمینه تروریستی مورد استفاده قرار  نگیرد و این تعهد یکی از وعده های اصلی است که طالبان نتوانسته اند و یا نمی خواهند به آن عمل کنند.

ارسال نظر

 
1