خبر فوری

 
وزارت اطلاعات ایران : دستگیری ده ها جاسوس از اداره های دولتی
کد خبر :1114289759

11:46 1397/06/07


برچسب ها : ایران, بمب, بمب گزاری, جاسوس, داعش, وزارت اطلاعات,

وزارت اطلاعات ایران از دستگیری ده ها جاسوس از اداره های دولتی و پست های مهم کشوری خبر داد


طبق گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری BBC ، وزیر اطلاعات ایران طی گزارشی در روز سه شنبه اعلام کرد که تعدادی از جاسوسان را از اداره های دولتی دستگیر کرده ایم.

ناگفته نماند که وزارت اطلاعات ایران، تنها اداره اطلاعاتی ایران است که وظیفه آن دریافت اطلاعات از داخل و خارج ایران است.
محمود علوی وزیر اطلاعات ایران این اطلاعات که افراد دستگیر شده از کجا دستگیر شده اند یا برای چه کشوری جاسوسی می‌کردند را بازگو نکرده است؛ اما طی گفته های خود این امر رابیان کرده است که افراد دستگیر شده دوتابعیتی بوده اند.
وی افزود : ما به مردم گوشزد کرده ایم تا گزارش افراد دوتابعیتی را به ما ارائه دهند، بخش ضد جاسوسی وزارت اطلاعات ایران پس از کسب اطلاعات از افراد دو تابعیتی در ادراه های دولتی و پست های مهم کشوری آنان را دستگیر کرده است.

قبل از این نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای طی سخنانی هشدار داده بودند که در ادراه های مهم کشور، جاسوس های غربی نفوذ کرده اند؛ که پس از آن این دستگیری ها صورت گرفته است.

خبرگزاری رویترز نیز طی خبری که درسال 2017 منتشر کرده بود اعلام کرد که سپاه پاسداران 30 تن از افراد دو تابعیتی را دستگیر کرده است که اکثریت این افراد دستگیر شده متهم به جاسوسی بوده اند.

علوی وزیر اطلاعات ایران نیز در ادامه سخنان خود افزود، درماه جاری نیز یکی از سرکرده های داعش که در جنوب ایران فعال بود را نیز دستگیر کرده ایم؛ علاوه بر آن وی افزود، یک تیم تروریستی را نیز داخل کشور منهدم کرده ایم.
طبق گفته های علوی، وزارت اطلاعات، چندین بمب گزاری های انجام شده در ایستگاه های مترو و دانشگاه ها را نیز خنثی کرده است.

ارسال نظر

 
1