خبر فوری

 
 
ورود تحصن شیعیان علیه اقدامات ربودن افراد بیگناه مقابل منزل ریاست جمهوری پاکستان در کراچی به روز هشتم
کد خبر :714820051

16:23 1398/02/15


برچسب ها : اعتراض, ایالت سند, تحصن, تظاهرات, رئیس جمهور, شیعه, کراچی,

با ورود تحصن خانواده های شیعیان ربوده شده در کراچی مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان به روز هشتم خود، همچنان مقامات این کشور با بی اعتنایی هرچه تمام تر نسبت به این مسئله، از عملی کردن درخواست های معترضان گریزان هستند.


 

به گزارش رازنیوز، با ورود تحصن خانواده های شیعیان ربوده شده در کراچی مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان به روز هشتم خود، همچنان مقامات این کشور با بی اعتنایی هرچه تمام تر نسبت به این مسئله، از عملی کردن درخواست های معترضان گریزان هستند. معترضان شیعه به اقدامات نیروهای امنیتی درخصوص ربودن افراد بیگناه و دیگر موارد برای جریان داشتن تحصن خود در هر ساعت از روز با برپایی مجالس عزاداری اهلبیت علیهم السلام، نوحه خوانی و مراسمات دعا به تحصن خود در گرمای 40 درجه ادامه می دهند.
راشد رضوی رئیس جنبش افراد ربوده شده شیعه در پیام تویتری خود با انتقاد شدید از خبرگزاری ها و خبرنگاران معروف این کشور من جمله کامران خان، شاه زیب خانزاده، جاوید چودری، سلیم و حامد میر نوشت: چرا خبرنگاران و خبرگزاری هایی که مدعی آزادی بیان هستند تاکنون مطالبی از تحصن شیعیان منتشر نمی کنند؟ قابل ذکر است پس از گذشت 8 روز تنها خبرگزاری های محدودی خبرهایی مختصر از تحصن شیعیان در پاکستان را منتشر می‌کنند.
باوجود گرمای 40 درجه شهر کراچی و تنها یک روز مانده به آغاز ماه رمضان، معترضان با جدیت هرچه تمام تر در این تحصن شرکت و بر درخواست های خود پافشاری می کنند.

ارسال نظر

 
1