خبر فوری

 
 
ورود تحصن خانواده های شیعیان ربوده شده به روز نهم خود
کد خبر :512377940

19:32 1398/02/16


برچسب ها : افرادربوده شده, پاکستان, تحصن, تظاهرات, رئیس جمهور, سند, شیعه, کراچی,

تحصن خانواده های افراد ربوده شده شیعه مقابل منزل ریاست جمهوری پاکستان با بی اعتنایی و بی توجهی مقامات دولتی پاکستان نسبت به حل مسئله و رسیدگی به درخواست های شیعیان وارد روز نهم شد.


به گزارش رازنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ظفر نقوی طی سخنرانی در تحصن با انتقاد شدید از دولتمردان پاکستان گفت: کار به جایی رسیده است که به طور واضح و آشکارا اعلام می کنید که از سعودی برای فعالیت هایی کمک های مالی دریافت می‌کنید؟ چرا مقامات دولتی تروریست ها را به عنوان دوست و برادر خود خطاب می‌کنند؟ آیا همین تروریست ها نبودند که تعداد زیادی از جوانان ارتشی را به قتل رساندند؟ چگونه چنین افرادی را برادر خطاب میکنید؟
سید ظفر نقوی در بیانات خود افزود، با توجه به لایحه مصوبه دهه 80 میلادی، از آن موقع تاکنون شما ها(دولتمردان) زمینه سرکوب و تحت فشار قرار دادن جامعه شیعه را هموار ساخته اید، چرا به گفته قدرت های خارجی چنین کارهایی انجام می‌دهید؟ وضعیت به جایی رسیده است که ما را قتل عام میکنید، اگر کسی صدایی بلند کند صدای او را سرکوب کرده و جوانان ما را می ربایید ‌. به دولتمردان هشدار میدهم که فکر نکنند شیعه بایکدیگر اختلاف دارد، باوجود اختلافات، درصورت بردن نام اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام جامعه شیعه درکنار یکدیگر متحد می‌شود، این است عقیده شیعه، شیعه هیچگاه به سرپرست خود یعنی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شک نکرده و نخواهد کرد، او کسی است که با ظهورش دنیا مملو از عدالت خواهد شد، ما به او متکی هستیم و امیدمان نیز او است، شما نمی‌توانید پیروان چنین شخصیتی را سرکوب یا نابود کنید. بدانید که این تحصن تنها گوشه ای از جلوه‌ی نور قدرت شیعه است.

دیدار با فرماندار ایالت سند

تیم هفت نفره خانواده های ربوده شده شیعه پس از مذاکرات و نشستی با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند و علی زیدی وزیر امور دریایی فدرال ، راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعه طی مصاحبه خبری بیان داشت: تا آزادی آخرین نفر از افراد ربوده شده به تحصن خود ادامه خواهیم داد. فرماندار به ما گفت: هرچقدر در توان هست پافشاری کنید، اما چیزی عایدتان نخواهد شد، آیا این است دولت؟ از این پس افطار و سحری را در تحصن انجام خواهیم داد، تمامی خانواده های افراد بوده شده وارد شهر کراچی شوند. درصورت عدم پاسخ مثبت به درخواست هایمان، در تمامی دسته های مرکزی عزاداری روز شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه اسلام، تحصن خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1