خبر فوری

 
 
واکنش کارشناس مسائل سیاسی به صدور حکم اعدام برای فرماندهان ارتش پاکستان
کد خبر :1689603448

01:31 1398/03/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس, حکم اعدام, مقامات ارتش,

ارتش پاکستان یکی از فرماندهان بلندپایه خود و یک مقام سازمان اطلاعات پاکستان را به اتهام جاسوسی و خیانت علیه کشور محکوم به اعدام نمود.


 

اسلام آباد : به گزارش راز نیوز ، این نخستین باری است که ارتش پاکستان اعضای خود را به اتهام جاسوسی محکوم به اعدام نموده است ، پیش از این پاکستان برای جرائم دیگری حکم زندان و یا پرداخت جرائم نقدی را صادر کرده است اما اکنون برای نخستین مرتبه، ارتش پاکستان اعضای خود را به جرم خیانت و جاسوسی محکوم به اعدام نموده است.

طبق اطلاعات به دست آمده : 2 نفر از مقامات ارتش و سازمان اطلاعات پاکستان به جرم خیانت و ارسال اطلاعات سری به سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) به اعدام محکوم می شوند ، این پیام بزرگی از طرف ارتش پاکستان به تمام جاسوسان داخل کشور است مبنی بر اینکه زمانی که ارتش پاکستان قادر به شناسایی خائنین در میان مقامات و پرسنل خود می باشد پس شناسایی جاسوسان داخل کشور کار دشواری نیست.

به گفته کارشناس مسائل سیاسی، ارتش پاکستان از زمان حال تا 70 سال گذشته اولین باری است که برای جرم خیانت و افشای اسرار ارتش، حکم اعدام را صادر می نماید.

ارتش پاکستان با این اقدام ، این پیام را به تمام ملت رساند که اگر کسی اقدامی علیه جاسوسان کشور انجام ندهد، این ارتش پاکستان است که مجرم را به سزای اعمالشان خواهد رساند چه در انظار عمومی باشد و چه مخفیانه.

ارسال نظر

 
1