خبر فوری

 
 
واکنش مقامات پاکستان به حمله روز گذشته شبه نظامیان بلوچ به هتل 5 ستاره در بندر گوادر
کد خبر :1548138418

15:53 1398/02/22


برچسب ها : بلوچستان, بندر گوادر, پاکستان, حمله, شبه نظامی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با محکوم کردن حمله روز گذشته به هتل 5 ستاره ای در بندر گوادر و اظهار این موضوع که نیروهای مردمی و ارتش با همکاری های دوجانبه اهداف شوم دشمنان را باشکست مواجه خواهند کرد، گفت: عملیات به موقع نیروها قابل تحسین است .


 

به گزارش راز نيوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان با محکوم کردن حمله روز گذشته به هتل 5 ستاره ای در بندر گوادر و اظهار این موضوع که نیروهای مردمی و ارتش با همکاری های دوجانبه اهداف شوم دشمنان را باشکست مواجه خواهند کرد، گفت: عملیات به موقع نیروها قابل تحسین است و این اقدام موجب نجات جان بسیاری از انسان های بیگناه شده است. وی چنین حملات شبه نظامیان را عاملی برای ایجاد ناامنی در کشور پاکستان و تاثیر منفی بر پروژه های اقتصادی خواند و بیان داشت، به هیچ وجه نخواهیم گذاشت چنین عملیات هایی با موفقیت روبرو شوند.

جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان

جام کمال خان وزیر ارشد ایالت بلوچستان نیز با محکوم کردن حمله روز گذشته در بندر گوادر گفت: چنین حملاتی نشان دهنده این موضوع هستند که دشمنان ما نمی توانند پیشرفت ایالت بلوچستان را مشاهده کنند. وی افزود، چنین عملیات هایی موجب متزلزل شدن عزم و اراده ما نخواهد شد و بلوچستان به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.


دکتر فردوس عاشق اعوان

دکتر فردوس عاشق اعوان وزیر خصوصی نخست وزیر پاکستان در امور رسانه و اطلاع رسانی با محکوم کردن حمله شبه نظامیان بلوچ به هتل 5 ستاره در بندر گوادر اظهار داشت، دشمنان امنیت و پیشرفت پاکستان هرگز پیروز نخواهند شد، ملت علیه تروریسم متحد است و آن را شکست خواهد داد.

سناتور رحمن ملک

سناتور رحمن ملک رهبر حزب پیپلزپارتی در پیام تویتری خود طی اشاره به حمله روز گذشته، آن را منتسب به سازمان های اطلاعاتی هند "را" و افغانستان "ان دی اس" دانست و افزود: افرادی که پاکستان را هدف انتقادات خود قرار می‌دهند اکنون باید هند را هدف قرار داده و این حمله را محکوم کنند. این موضوع که سازمان های اطلاعاتی کشورهای هند و افغانستان با همکاری های دوجانبه درصدد ایجاد ناامنی در پاکستان و مخصوصا بلوچستان هستند، راز نیست.

گفتنی است سه تن از شبه نظامیان بلوچ روز گذشته با ورود به هتل 5 ستاره ای در بندر گوادر قصد هدف قرار دادن تجار و سرمایه گذاران خارجی موجود در هتل را داشتند، که در بدو ورود یکی از محافظان را به قتل رساندند و پس از آن نیروهای امنیتی پاکستان در اقدامی به موقع، سه فرد مهاجم را به قتل رساندند.
خبرگزاری های پاکستان در این خصوص با اشاره به این موضوع که ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را قبول کرده است، این گروه شبه نظامی را جیره خوار کشور هند دانسته و گفتند: کشور هند این گروه را از لحاظ مالی تامین می‌کند.

ارسال نظر

 
1