خبر فوری

 
 
واکنش مقامات پاکستان به بیانیه پرویز مشرف در خصوص دوستی با اسرائیل
کد خبر :766527671

17:03 1397/12/05


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, رژیم صهیونیستی,

بیانیه پرویز مشرف رئیس اسبق ستاد ارتش پاکستان در رابطه با دوستی پاکستان و اسرائیل موجب واکنش منفی برخی از مقامات پاکستان به این موضوع شده است.


 

به گزارش راز نیوز، بیانیه پرویز مشرف رئیس اسبق ستاد ارتش پاکستان در رابطه با دوستی پاکستان و اسرائیل موجب واکنش منفی برخی از مقامات پاکستان به این موضوع شده است.

شیری رحمان معاون رئیس حزب پیپلزپارتی و عضو پارلمان پاکستان گفت : ملت از بیانیه پرویز مشرف متعجب است، گفتوگوی وی در زمینه سیاسی و جنگ موجب ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم می شود. اگر پرویز مشرف به فکر کشور است، پس باید به داخل کشور بازگشته و از سخنانی که بوی جنگ هسته ای را می دهند اجتناب کند. هم اکنون منطقه به مشاوره هایی در زمینه برقراری امنیت و صلح نیازمند است، به چه دلیل و مجوزی پرویز مشرف در اوضاع فعلی بیانیه ای در خصوص اسرائیل ابراز داشته است؟ دولت باید موضع خود در رابطه با سخنان پرویز مشرف را اظهار دارد. حزب پیپلزپارتی نمی تواند مظلومیت های مردم مظلوم فلسطین را نادیده بگیرد، سخنان پرویز مشرف باعث ایجاد تنش هایی شده است.


رهبر مرکزی حزب مسلم لیگ (ن) خواجه آصف نیز در پیامی با انتقاد شدید از سخنان پرویز مشرف رئیس پیشین ستاد ارتش پاکستان و رئیس جمهور سابق این کشور در رابطه با اسرائیل گفت : با وجود این که پرویز مشرف به مدت 11 سال از قدرت برکنار بوده، اما همچنان دست از مستی و اعتیاد ظلم و جنایت بر نمی دارد.

لازم به ذکر است که پرویز مشرف چندی پیش در بیانیه ای به مقامات پاکستان پیشنهاد دوستی با اسرائیل را داده بود، که این امر انتقادات شدید برخی از مقامات سیاسی و مذهبی پاکستان را به همراه داشته است.

ارسال نظر

 
1