خبر فوری

 
 
واکنش طالبان پاکستان به اظهارات ارتش پاکستان در خصوص افراد ربوده شده
کد خبر :192265891

10:17 1398/04/16


برچسب ها : افراد ربوده شده, افغانستان, طالبان پاکستان,

شهروندان ناپدید شده پاکستانی، در بند سازمان اطلاعات پاکستان و دیگر سرویس های اطلاعاتی این کشور می باشند و بسیاری از این افراد بدون محاکمه قانونی، به قتل رسیده اند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز جنبش طالبان پاکستان اظهارات روابط عمومی ارتش پاکستان در خصوص افراد ربوده شده مبنی بر حضور این افراد در جبهه جنگ افغانستان را رد کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، محمد خراسانی سخنگوی جنبش طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای در واکنش به اظهارات مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان مبنی بر حضور افراد ناپدید شده در جبهه طالبان پاکستان اعلام نمود: شهروندان ناپدید شده پاکستانی، در بند سازمان اطلاعات پاکستان و دیگر سرویس های اطلاعاتی این کشور می باشند و بسیاری از این افراد بدون محاکمه قانونی، به قتل رسیده اند.

وی افزود: پاکستان به بهانه جنگ علیه تروریسم در افغانستان، میلیاردها دلار از آمریکا دریافت نموده است.

محمد خراسانی خاطر نشان کرد: امکان دارد دوستان و یا اقوام افراد ربوده شده در جنبش طالبان پاکستان و یا دیگر گروه های حضور داشته باشند، اما آنان در هیچکدام از عملیات های این گروه نقش نداشته اند.

لازم به ذکر است ژنرال آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان روز گذشته طی کلماتی مدعی شده بود نظام پاکستان و سازمان های اطلاعاتی این کشور هیچ نقشی در ربوده شدن افراد ندارند و افراد ربوده شده در جهبه طالبان در افغانستان به سر می برند و بسیاری نیز در این حین کشته شده اند.

ارسال نظر

 
1