خبر فوری

 
 
واکنش سازمان ملل و علی زیدی وزیر امور دریایی پاکستان در رابطه با انفجار کویته
کد خبر :127683628

17:10 1398/01/24


برچسب ها : انفجار کویته, بلوچستان, پاکستان, دبیر کل سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, علی زیدی,

سازمان ملل متحد حادثه روز گذشته شهر کویته را محکوم کرد. علی زیدی وزیر فدرال امور دریایی اعلام کرد طرح اقدام ملی شروع به کار کرده است. تروریست ها وابسته به هر حزبی که باشند عفو نخواهند شد.


 

به گزارش راز نیوز، سازمان ملل متحد حادثه روز گذشته شهر کویته را محکوم کرد. آقای انتونیتو گوتریز دبیرکل سازمان ملل متحد انفجار شهر کویته را محکوم کرد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان ملل متحد در جنگ علیه تروریسم و افراط گرایی با دولت پاکستان اعلام همکاری می کند. همچنین وی با بازماندگان این حادثه نیز ابراز تسلیت کرد.

علی زیدی وزیر فدرال امور دریایی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد طرح اقدام ملی شروع به کار کرده است. تروریست ها وابسته به هر حزبی که باشند عفو نخواهند شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تروریسم فاقد دین و انسانیت است. دولت فدرال به بازماندگان حادثه انفجار شهر کویته کمک خواهد کرد. دولت وظیفه دارد از جان شهروندان حفاظت کند. کسانی که به مردم آسیب جانی و مالی وارد می کنند، این افراد در اصل بیماران روانی به حساب می آیند. طرح اقدام ملی شروع به کار کرده است. افراد تروریست وابسته به هر حزبی که باشند بخشیده نخواهند شد.

نظام درسی هم شامل طرح اقدام ملی است. مواد درسی مدارس هم باید تصحیح شود. چالش های زیادی برای دولت پاکستان وجود دارد اما با این وجود طرح اقدام ملی به طور کامل اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

 
1